I když jde o jednorázovku, tak úroveň se obvijí od úrovně samotné akce. Tedy, pokud je Colours of Ostrava mega festival, tak by i eshop měl být na úrovni. Zvláště, když je eshop zároveň i vstupní bránou. A pokud je eshop odfláknutý, tak co si má pak potenciální účastník myslet o samotném festivalu? Odfláknutý eshop, tak i odfláknutý festival?
Jak koukám, tak to vypadá, že organizátoři použili nějakého známého a ne nějakou solidní agenturu. Což by vysvětlovalo úroveň samotného eshop systému ekonstruktér, který je zřejmě dílem jednoho člověka, který systému nevěnuje takovou pozornost (rok 2011?).
A je to dosti zvláštní. Samotné stránky festivalu jsou od solidní firmy, tak eshop najednou od známého?
A jak jsem psal hned na začátku. Malé kino je taková úroveň, tudíž eshop má rovněž takovou úroveň. Takže tam se to dá oželet.
Ale vysoká úroveň festivalu a mizerná úroveň eshopu? Tady je něco špatně.
Řekl bych, že to celé moc hrotíte :-). Je to prostě fesťák na pár dnů, není to účet v bance kam mají přijít dvě miliardy :-D
Znám i mnohem horší eshopy například na lístky do malého kina, kam chodím.
Ale řeším hlavně slečnu, která je tam se mnou a eshop je mi skutečně u zádě :-) :-D.
Autorovi bych doporučoval to samé... Ale je otázka jakým způsobem by to pojal :-) Něco mi říká, že v intimní chvíli o samotě by se začal hlavně věnovat jejímu neupdatovanému, absolutně nezabezpečenému Androidu a ještě by nechápal proč se zvedá a odchází...
"Ale co! S holkou, která má od výroby neupdatovaný systém a ještě nemá nastavené heslo s minimálně jedním velkým písmenem a dvěma spceciálními znaky a nemá nastavený na SIM PIN o maximální délce 8 číslic, se stejně nemá cenu bavit! Copak si neuvědomuje jak moc je to, sakra, důležité a co by se mohlo stát???!!!!" :-D