Tak samozřejmě máte pravdu, ale i tak bych takovéto chování čekal od "běžného člověka", ne od novináře, který se pohybuje v internetovém světě a měl by mít nějaký základní přehled.
Když už to chcete rozebírat, tak mi to propojení připadá spíše pouze na úrovni provozovatel eshopu - colours, ať již je to známý nebo nějaký vybraný dodavatel prodeje reklamních předmětů a vstupenek. A tento provozovatel pak zvolil tento systém, i pro svůj eshop, opět můžeme diskutovat o tom, zdali se provozovatel zná s tvůrcem ekonstruktéru nebo jej vybral na základě nějaké nabídky.
V každém případě, ani zástupci Colours, ani provozovatel eshopu nejspíše nemají potřebné znalosti, aby byli schopni sepsat kvalitní zadání, takže se z toho stává začarovaný kruh a můžeme opět kritizovat je, že když tomu nerozumí, měli se alespoň poradit s někým "nestranným" :)
Nicméně i tak by asi bylo vhodné do článku připsat, že eshop je postaven na nějakém kupovaném řešení, které je úplně k ničemu.
To by se mělo, ale takto to nechodí. Vždycky se kritizuje ten, kdo je víc vidět.
Chyba úředníka? Ale houby, nadávat se bude na ministra nebo vládu. Chyba zaměstnance nebo subdodavatele? Ne, odnese to firma. A zde je to stejný. Eshop je spojen s festivalem, tak se nadává na festival a ne na tvůrce eshopu.
Zde si však nejsem jistý, zda Colours je oběti. Dle stránky tvůrce eshopu jde o člověka ze stejného rajónu. Tak se mi zdá, že jde zřejmě o nějakého známého. O to větší sranda je, zda kritizovat jen ekonstruktér, protože provozovatelem CoO eshopu je zase někdo jiný - Daniel Krečmer ORIENTAL z Ostravy - známý?. Takže kritizovat by se měl spíše on, proč zvolil zrovna ekonstruktér.
Myslím, že článek měl spíše kritizovat samotný systém ekonstruktér resp. jeho tvůrce, protože Colours jsou stejně jako všichni ostatní pouhými zákazníky, kteří potřebovali e-shop, ale nemají znalosti na to, aby věděli co si mají ohlídat a vůbec je nenapadlo, že by za investované peníze mohli dostat systém děravý jak řešeto.
Jinak když už jsme u toho objednávání vstupenek, tak třeba ticketstream.cz je taky takové malé registrační peklo, cd.cz, tam je zase průchod "eshopem" divoká klikačka a nebo bohatě stačí regiojet.cz, kde pro přihlášení k účtu musíte jít na jiný web, který se ale otevře v novém okně. Takových UX failů najdeme hromadu skoro na každém webu, jen ta bezpečnost bývá často lepší, ale ne vždy je to pravda.