ja jsem shodou okolnosti mel se startem eCity co do cineni, a neda mi abych nedal za pravdu autorovi clanku. Ve sve dobe bylo eCity paradnim prostredkem jak ukazat, ze business se da udelat jinak nez fyzickym kontaktem, myslim ze e-Shopy a e-Bankingy z toho tezi dodnes...
Za celé ty čtyři roky jsem nepochopil, k čemu to bylo vlastně dobré. Internet banking? Mám i bez eCity. Nakupování? Dělám i bez eCity. Virtuální úkoly? Zábava a zabíjení volného času pro blbečky, jejichž volný čas má tak malou hodnotu, že očividně nejsou zajímaví zákazníci. Kdyby něco pořádného vydělávali, jejich volný čas by byl pro ně mnohem dražší.
No to bych se moc divil, kdyby bylo získání těch blbečků tříletým megaprojektem o ničem levnější než je získat jako kteréhokoli jiného nového klienta. Jaké jsou náklady na jednoho takového klienta? Aby to nebylo jako za časů internetové bubliny, kdy se obchodínci chlubili, kolik nových klientů získali, a už si tolik nevšímali toho, kolik na jednom z nich prodělávají.
P.S. A když už jít na to tak složitě, tak by IMHO stálo za to získávat je na něco užitečného. Když mi něco poskytuje užitečné služby, zůstanu u toho a objednám si placené služby spíš, než když jde o nějakou kravinku. Mám jisté pochyby o tom, zda je kravinkář věrný uživatel. Jednou ho nadchnou fazole, pak přijde nová móda a bude sbírat bobule, potřetí to budou kule ...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).