No, pak je mozno stale volat tisnove volani....to asi pro zachranu zivota pripadne staci. Jinak asi souhlasim s tim, ze by jak EuroTel, tak Paegas mel hodnotit predchozi platebni moralku a podle toho pripade blokovat. Napriklad by mohl prodlouzit dobu pred odpojenim o jeden mesic a podobne....Mohu rici, ze mam podobne zkusenosti a to za cca 5 let co jsem u EuroTelu zaplatil radove statisice za nase telefony.A pokud je nahodou nejaky proble, tak nas nemilosrdne vypnou:-(((
Ja jsem pred nedavnem mel obdobny problem s Paegasem. Upominku jsem zaplatil okamzite po jejim obdrzeni ( asi 7 dni pred vyprsenim splatnosti ), ale jelikoz bydlim v Kladne zrejme se platba zdrzela a me zablokovali odchozi hovory. Slecna z Paegasu se se mnou skoro nebavila, jen me suse zdelila, ze dokud k nim platba nedorazi mam smulu. Nedovedu si vubec predstavit co bych delal, kdybych byl napriklad v horach a na funkcnosti spoleni mohl zaviset muj zivot.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).