Vlákno názorů k článku EuroTel: Týden má 6 dní od Jirka - Marku, pro Tvou útěchu: již 3x se mi stalo,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 5. 2000 11:02

    Jirka (neregistrovaný)
    Marku, pro Tvou útěchu:
    již 3x se mi stalo, že mi Paegas zablokoval volání z důvodu nezaplacení. 2x to byla vina operátora (nedostal jsem fakturu), 1x moje. Posledně mne dokonce vypnuli bez varování, naostro. Opětovné nahození trvá vždy tak týden v případě bankovního převodu, do 72 hodin v případě zaplacení cash. Chování k zákazníkům (poměrně dobrým zákazníkům) mají však hrozné. Já jako podnikatel si dobré zákazníky hýčkám, operátoři si je "nasírají". E-mailové dotazy Paegas totálně ignoruje. Avšak trpělivost pomalu dochází, tak se chystám k Oskarovi. Nedělám si však velké iluze.
  • 26. 5. 2000 11:23

    Zuzana (neregistrovaný)
    Nechci se nikoho zastavat, ale s Paegasem mam zkusenosti jedine dobre - na operatorske lince vzdy prijemni a na e-mail reagovali nejpozdeji do druheho dne. Z vlastni zkusenosti muzu rict, ze prevod penez mezi bankami /pokud se jedna o ruzne ustavy/ opravdu trva 3-5 dni (u sporitelny nekdy i dele). Fakt je, ze s tim odpojenim by mohli tak o tyden pockat...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).