Vlákno názorů k článku EuroTel: Týden má 6 dní od David Otoupalik - u Oskara zatim problemy s odpojenim nejsou, nezaplatil...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 5. 2000 14:08

    David Otoupalik (neregistrovaný)
    u Oskara zatim problemy s odpojenim nejsou, nezaplatil jsem - nedosla faktura,, a po 14 dnu mi dosla SMSka, ze bych snad mohl urovnat castku. Tak jsem urovnal, celkem s 1 mesicnim spozdenim a bylo to v pohode. Jeste se mi na Info lince omluvili, ze poslali fakturu pozde a ja jsem byl spokojen, ze muzu bez problemu volat, oni, ze jsem zaplatil.

    U Oskara totiz vi, ze problemy s fakturaci jsou i na jejich strane a ne jen na strane zakazniku
  • 24. 5. 2000 12:24

    roger (neregistrovaný)
    mas pravdu.... neco podbneho jsem zazil. Jestli to tak bude dal, tak snad prejdu Oskarovi.
  • 24. 5. 2000 11:07

    Max (neregistrovaný)
    Pozoruji to uz dlouhou dobu, kvalita sluzeb Eurotelu je cim dal tim horsi.

    Posledne jsem pri volani na podporu zakaznikum neveril svym usim. Ta nana, ktera sedela na druhe strane, stihla behem 2 minut rict 18x, to je za kazdou vetou, anoooo ? A navic mi stejne neporadila.

    Jindy jsem cekal 20 minut, nez jsem se dostal k prepazce kvuli prevodu telefonu z firmy na firmu. Proc ? Protoze v dobe nejvetsiho provozu (rikala ta slecna za prepazkou) fungovaly jen dve pracoviste ze ctyr. Pritom v pobocce se ve stejnou dobu zjevne nudili min. 3 zamestnanci Eurotelu.

    Uz se tesim na dobu, kdy ukolem bude zakaznika si udrzet namisto dnesniho zakaznika ziskat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).