Asi nechapu, co ma byt timto clankem kritizovano. Nelze se prece divit nikomu,kdo chce za sve sluzby platit spravne a v terminu splatnosti. Hlavne v teto dobe, kdy temer nikdo neplati nikomu. Nelze svadet na Eurotel (a Paegas), ze udelate chybu.
Kdo plati jakekoliv sluzby a zbozi prevodem, snad vi nebo zjistil, ze v nasich podminkach prevod skutecne trva 2-4 (nekdy i vice) pracovni dny, pokud se jedna o prevod mezi ruznymi bankami.
Take se mi stalo, ze mi zablokovali tlf. pro odchozi hovory (Paegas), ale po zaplaceni cash jsem ho mel zprovoznen do 2 hodin. Vse je totiz na domluve a pokud nekdo zprdne cloveka na helpline, ze mu nejde telefon, tak on ho zase zprdne, ze nezaplatil. Uz snad prestalo platit, ze se slusnosti nikam nedojdes, jen sepekne projdes.
O tomto nazoru bych polemizoval. Pokud patri mezi vyznamne klienty a koo z nas muze rici, ze mezi ne patri, tak je to asi predevsim z toho duvodu, ze mame vice mob.telefonu a nase platby jsou vcasne a vice nez normali. Muze se vsak stat problem, jako napr. muj odjezd na sluzebni cestu ktera se necekane protahne a pak nema napriklad kdo podepsat prikaz k uhrade do banky a ejhle, nahle na ceste Vas ceka nemile prekvapeni v podobe odpojeni telefonu. Kdyz se snazite celou situaci vysvetlit na infolince, tak Vam suse reknou, ze nemate zaplaceno a basta!! Rzlisil bych tedy neplatice, kteri kazdy mesic dostanou upominku a pod.... a pak bych rozlisil klienta, ketry napr. 2 roky je v pohode, jeho mesicni platby je v radech desitek tisic a najednou je problem, tak take citlive pristupuji. Pokud ne, tak mohu ocekavat, ze tento zakaznik odejde jinam...
Vy jste asi necetl ten clanek a nasledujici nazory asi dost pozorne? Tam se pise o tom ze SLUSNY ZAKAZNIK ktery platil VZDY V CAS je povazovan firmou Eurotel za ZLODEJE a chova se k nemu jako k ZLODEJI, protoze jednou zaplatil pozdeji (z lidsky zduvodnitelnych duvodu) nez mu stanovila datum splatnosti. Vzdycky jde prece o slusnost!? Nebo ne?
To je pravda, ja jsem take mnel lehke problemi se splatnosti faktury jak u EuroTelu tak i u Paegasu, ale je fakt, ze jsem se choval k operatorum maximalne slusne a oni ke mne take. Nakonec se vse vyresilo dohodou. Ano-byl jsem castecne zablokovan, ale protoze platba neprisla na ucet ET vcas ahrozilo uplne zablokovani, zavolal jsem, vse vysvetlil, zafaxoval doklad o podani prikazu a bylo do 30 min,. po poroblemu.
Jo, to je pravda, ale pokud operator (u me Paegas) vyzaduje vcasne platby, mel by to dodrzovat sam. Kdyz jsem pred rokem rusil pausal a prechazel na Twist, chtel jsem po nich vratit zalohu. Podle te nany na infolajne to melo byt na mem ucte do 6 tydnu a po cca. 20 vyhruznych telefonatech (nekecam) mi to prislo za 5 mesicu. Pokud by sis Ty toto dovolil, uz by te davno odpojili a naparili uroky ze zprodleni ... zlatej Twist.
cetl jsem vse a snad mohu i rici pozorne.
nevim jake jsou vase zkusenosti v obchode, ale zkuste nekde nezaplatit faktury, tak dalsi zbozi vam nevydaji, dokud nesplatite vsechny prosle pohledavky.
ostatne, kdo muze zarucit, ze firma, ktera vzdy platila vcas, treba tento tyden prave nekrachuje.
Podivejte se takove velke fimry jako zetor nebo vitkovice, myslite ze plynarny a vodarny od nich dostanou nejakou korunu ??
kdyby jim po nesplaceni faktru utli prisun, tak dnes nemaji pohledavky.
pokud by Eurotel (potamo Pageas) neodpojili tlf. tak taky treba toho dotycneho nemusi nic donutit k platbe.
Pro dodavatele je nezaplaceni faktury znakem, ze neco deje.
Mate pravdu, ze jde o slusnost. A slusnosti je platit odebrane zbozi a sluzby. Pokud neplatim, tak jsem zlodej.
cetl jsem vse a snad mohu i rici pozorne.
nevim jake jsou vase zkusenosti v obchode, ale zkuste nekde nezaplatit faktury, tak dalsi zbozi vam nevydaji, dokud nesplatite vsechny prosle pohledavky.
ostatne, kdo muze zarucit, ze firma, ktera vzdy platila vcas, treba tento tyden prave nekrachuje.
Podivejte se takove velke fimry jako zetor nebo vitkovice, myslite ze plynarny a vodarny od nich dostanou nejakou korunu ??
kdyby jim po nesplaceni faktru utli prisun, tak dnes nemaji pohledavky.
pokud by Eurotel (potamo Pageas) neodpojili tlf. tak taky treba toho dotycneho nemusi nic donutit k platbe.
Pro dodavatele je nezaplaceni faktury znakem, ze neco deje.
Mate pravdu, ze jde o slusnost. A slusnosti je platit odebrane zbozi a sluzby. Pokud neplatim, tak jsem zlodej.
Slusne dohodnout.....zafaxovat....to uz je minulost....kdyz jsem se naposledy dostal do teto situace, vyresil jsem to tak, ze jsem zajel primo do znackove prodejny Eurotelu: zde to slo drive platit primo, tam mi rekli, ze uz to nelze, at to zaplatim na poste, prinesu ustrizek a je to OK. Letel jsem tedy na postu, zaplatil, donesl potvrzeni a zalezitost povazoval za uzavrenou. Jake bylo me prekvapeni po 8 dnech telefony odpojeny...volam na infolinku a tam dama rika: ...ale takto to uz od 1.7.1999 nejde:-((( to Vas spatne informovali v prodejne:-((( a pak kde je odbornost...podotykam, ze se jednalo o zanckovou prodejnu EuroTelu!! Dalsi problem byl, ze platba slozenkou trva o nekolik dnu dele nez prevodem, takze cele se to protahlo asi na 15 dnu...jo jo....Informace se ceni!!!
Patrik
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).