Je hezké, jak si vybíráte jen příklady, které se hodí do krámu. Špatné ekonomické rozhodnutí J&T ohledně Z1 v DVB-T pomíjíte, za vše přece může ČT. Také pomíjíte těch předchozích 5 let, kdy se Óčko drželo sotva na hraně, občas v černých, často v červených číslech, kupodivu i tehdy bez konkurence ČT. Současný nárůst programů způsobilo hlavně "geniální" rozhodnutí TV Nova o zdražení reklamy, díky tomu je totiž velký zájem o reklamu i na malých stanicích. To může zase rychle skončit, až Nova uzná chybu.
ano, J&T udělalo špatné ekonomické rozhodnutí, protože kdo sleduje seriozně burzu, tak jí sleduje on-line na internetu a v tom dalším zpravodajství nemohl finančně konkurovat povinně placené ČT. Pokud jde o DVB-T , tak cenu vysílání ovlivnil především vstup konkurence p. Pařízka na trh. Cena reklamy na Óčku je jen málo ovlivněna cenou reklamy na Nově, protože Óčko oslovuje jen malou část diváků, které oslovuje reklama na Nově - v podstatě je reklama na Óčku mířena jinam nežli na Nově..