Tak máme každý jinou zkušennost. Já s úřady komunikuji dost často elektronicky. Ostatně elektronickou podatelnu má dnes povinně každý. Rychlost odpovědí je podstatně vyšší, něž při komunikaci papírovou poštou (ale že by zase úředník celý den seděl u kompu a jen obratem odpovídal na maily - tak naivní nejsem).
Ale některé věci raději vyřídím osobně, prostě proto že při osobním jednání je možné ihned vyřešit všechny nejasnosti a zádrhele a ne si týden přehazovat maily.
to je v úplně jiném přístupu k byrokratickým záležitostem. mám zkušenosti z GB, kde se na úřady téměř nechodí, dříve se 80% věcí vyřizovala třeba poštou, dnes mailem, u nás to nepůjde ani za 20 let, nejdřív by se musela vymýtit tuhá byrokracie.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).