Farma bude hlavním letním tahákem Novy. Má oslovit i nové inzerenty

11. 5. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Nova chce novým „floatingovým“ balíčkem získat malé inzerenty, kteří si dosud nemohli dovolit reklamu na nejsledovanější české televizi

Nové a menší inzerenty chce přes léto, tedy mimo hlavní reklamní sezónu, získat televize Nova. Připravila pro ně speciální reklamní balíčky. „Naším cílem je nabídnout pro letní období produkt , který by oslovil malé klienty, kteří s námi ještě neinzerovali a mohou si tak vyzkoušet účinnost inzertní kampaně,“ vysvětlil ředitel prodeje skupiny Nova Group Jan Ulrych.

K TÉMATU: Nova chce těžit z popularity Farmáře, od 25. června dá reality show Farma

Principem speciálního reklamního produktu je podle ředitele PR Novy Lubora Černohlávka
umísťování reklamních a sponzorských spotů či internetových formátů výhradně poskytovatelem, přičemž se garantuje pouze počet GRP (Gross rating point = ratingový bod, přičemž pro diváckou skupinu D15+ představuje oslovení cca 88 560 dospělých diváků, pozn. red.), sponzorských spotů či internetových formátů .

ČTĚTE TAKÉ: Nova zahájila castingy do reality show Farma, natáčet ji bude v létě

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

„Balíčky jsou limitované rozsahem komunikace (počtem GRP, sponzorskými vzkazy), respektive výší investic. Pro léto je na Nově hlavní vlajkovou lodí premiéra reality show Farma,“ dodal Černohlávek. Farmu Nova nasadí do vysílání od pondělí 25. června, přičemž jí věnuje hlavní vysílací čas od 20 hodin. Stejnou reality show úspěšně vysílá i sesterská stanice Novy na Slovensku, televize Markíza, která jí věnuje čtyři až pět večerů týdně.

Nova zatím neoznámila, jak často Farmu nasadí do vysílání. Podle informací serveru DigiZone.cz ale plánuje na začátek června k tomuto pořadu tiskovou konferenci.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).