Taky je mi divný jak tohle můžou vědět,navíc jak můžou vědět jestli se u tv kouká 1 člověk nebo třeba 5?
Max. trošku odhadnout by se to dalo kdyby v každej tv bylo něco co by to těm ato posílalo jakej program je zaplej,ale i tak nemůžou vědět kolik lidí se u tý daný tv dívá.
Je mi to celkově divný a že se podle toho prodává reklama když to můžou bejt úplně milný čísla.
"Vybraní" lidé, ale jen ti, kteří si nechají dobrovolně instalovat do domácnosti štěnice a nechají se buzerovat telefonáty, když se jim v dohledovém centru něco nelíbí. Osobně bych je poslal do prd.le. Takových bude většina. Několikrát se už i zde probíralo, že jsou peoplemetry jako paní Columbová. Všichni o nich slyšeli, ale nikdo je pořádně neviděl. Celé je to taková hra - uzavřené kolečko - zadavatelé reklamy, kteří platí reklamu a mnohé reklamní agentury, plus regálné v supermarketech - vysílatelé - a provozovatelé peoplemetrů. Je to vše o "důvěře", která se bortí a mnozí zjistili, že kapitalismus stojí na velice vetchých nožičkách.