Mohu se zeptat jakým způsobem jste dokázal počeštit hlášky like buttonu?
Mě se zobrazují hlášky v angličtině např:
Miroslav Pešťák and 3 others like this.
Na NejŘemeslníkách je např to:
Toto se líbí 26 lidem. Buďte první mezi svými přáteli.
Je k tomu nějak potřeba můj zásah nebo zatím jen Facebook nerozeznal jazyk stránek??
Díky za radu.
Používáme na NejŘemeslnících, zejména v detailu referencí příklad - http://bit.ly/refT12
Znatelné zvýšení návštevnosti určitě ne. Drobný doplněk interakce s uživateli možná...
Celkové dojmy zatím spíš rozporuplné. Je to implementačné ještě dost syrové. Jak již padlo v článku, tak asi 2 dny to vůbec nefungovalo, zrovna v době, kdy jsem to u nás postli na blog a snažili se novinku propagovat.
Další problém, který se mi zatím nepovedlo zlomit je, že administrace pomocí fb:app_id mi nefunguje. Používáme XFBML verzi pro víc jak tisíc stránek, takže cesta přes fb:admins (i jako admin je třeba stránku nejdřív dát Like a admin je účet jednoho konkrétního uživatele), to pro nás nepadá v úvahu.
Taky jsem doufal, že v XFBML verzí budou uživatelé používat možnost připisání komentáře. Do streamu uživatele pak jde i fotka (1. fotka z reference řemeslníka), což bývá zajímavé. Nepoužívají ;-) Zatím... Tak možná 1% těch, co dají Like.
Poslední věc, kterou bych rád, ale neznám řešení, že mít možnost se jednoduše o akci uživatel (Like) dozvědět. Před FB Likem jsme měli vlastní palce (k filtrování užitečnosti referencí). Bohužel FB nenabízí "hook", abychom mohli kladný palec přičíst u i sebe v systému. Asi by šlo použít Open Graph API volání, ale bude potřeba mít už i OAuth 2.0 a to už je na dlouhé lokte. Neřešil někdo podobný problém? A vyřešil?
Je tady někdo, kdo má Like button na svém webu už nějakou dobu nasazený a může se podělit o zkušenosti, jestli mu to přineslo nějaké znatelné zvýšení návštěvnosti? Sám jsem to zkoušel nasadit na web, který má denně cca 10k UIP, docela virální obsah (často na něj odkazují různé blogy), před nasazením Like na web chodilo z FB tak 10 lidí denně, tři týdny po nasazení Like jich tam z FB chodí denně tak 30 a nezdá se, že by to mohlo nějak rychleji růst.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).