Tuto událost považuji za klíčovou, protože díky ní si databázi "lajků" můžete s Facebookem paralelně vytvářet na vašem webu a vašim uživatelům poměrně rychle nabízet váš obsah, řazený podle počtu "lajků". Skoro mám pocit, že tuto událost Facebook neposkytuje otevřeně záměrně a zvyšuje závislost provozovatelů obsahu na něm.
Dalo nám to docela práci, ale díky tomu, že Javascript SDK je nyní otevřené, nebyl až takový problém najít skrytý atribut on-create, který je zavolán ihned po kliknutí. Tzn. FBML kód pak vypadá třeba takto:
<fb:like href="http://www.geewa.com" on-create="onLikeButton();"></fb:like>
Problémem je, že tato událost je zavolaná i ve chvíli kdy někdo své "lajkování" zruší a Facebook v parametrech callbackové funkce tuto informaci nevrací (třeba jako v případě bookmarku), takže je třeba ještě ověřit (nejlépe FQL dotazem) zda uživatel má like k dané URL, nebo aplikaci.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).