By me zajimalo, kolik lidi leze na ucet pres ty jejich preplacany stranky. Moc jich neznam, vetsina jde primo a na ucte se to od 1/2 Srpna rozhodne nezobrazovalo, protoze 26/27 jsem daval prikazy k uhrade a zadne info tam nebylo.
RB na odstávku upozorňovala na titulce už od poloviny srpna, tj 6 týdnů předem. Taky mne to nepotěšilo, máme u RB účty pro všechny eshopy, ale věděli jsme o tom a mohli se podle toho zařídit.
mě by jenom zajímalo, jak si přišel na to, že VĚTŠINA lidí zadávají platby na konci měśice. Třeba já je zadávám na začátku, takže podle mě je většina lidí zadává taky na začátku (jen taková narážka, jestli si ji pochopil :-)).
Nj, to IMO vetsina lidi, jednou mesicne koncem mesice zadavaji platby, presne v obdobi, kdy si banka, vpodstate bez upozorneni, system odstavi. Poslat email by jiste stalo spoustu penez, stejne jako SMS (kterych si jen klikanim na autorizaci platby muzete poslat desitky).
Chápu nutnost odstávky a bezpečnostních zásahů. Co mne ale nejvíce dostalo je, že se banka nesnažila informovat jiným způsobem, než na webu ekonta. Já na jejich portál tak často nechodím. Nechápu, že když s každou hloupou nabídkou mi volají, že nemohou o této věci napsat všem např SMS nebo poslat email.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).