Potvrzuji - utery ani streda nefungoval eKomunikator, dnes uz zacal fungovat, ale odpoledne jsem chtel na web a zase nefungoval. Ta vikendova odstavka by mi nevadila, ale ted uz to zacina byt neprijemne. Zjevne se neco nepodarilo. Na druhou stranu ty lidi trosku lituji, par tech lidi, co to programovali od zacatku eBanku znam (eCity byla reklamni akce, ale banka existovala uz nejakou dobu predtim, dokonce i ja osobne jsem mel uz par mesicu ucet) a vim ze jsou schopni, ale tohle je zjevne problem mezi RB a eKontem (nejspis snaha konecne udelat firemni eKonto pro klienty RB).
Ne nefungujue. Je středa před polednem a infolinka pořád ty samé kecy, že se na tom pracuje. V oficiálních informacích o odstávce na www.rb.cz nic, pouze drzé konstatování, že odstávka proběhla podle harmonogramu a od úterka 7:00 jsou veškeré účty dostupné.
Asi si myslí, že pečlivým mlžením a utajovaním problému se to vyřeší. No možná se to vyřeší, ještě chvíli a každej se jim na Ekomunikátor vy a půjde zkusit štěstí o dům dál.
Sice nad délkou odstávky kroutím hlavou, ale budiž.
!! Problém je ale v tom, že ani 2 pracovní den po odstávce (středa, 30.9, 10:50) nefunguje odesílání dávek eKomunikátorem "Nemáte oprávnění podepisovat tuto transakci (22)") a pracovníci na infolince RB melou pořád dokola "Ano, o problému víme, naši specialisté na tom pracují..."!
A já jako firemní zákazník začínám být pěkně nasr..., protože opravdu nehodlám ručně zadávat a certifikovat několik desítek plateb přes web rozhraní.
Má někdo podobný problém, případně víte jěště o něčem, co jim v RB po update systémů nefunguje?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).