Kompletním redesignem, včetně úprav staničních log, prošly v neděli placené filmové kanály FilmBox, které provozuje společnost SPI International. Změna se dotkla všech zemí, kde tyto programy vysílají. “Oživeno bylo logo, které se nově vyznačuje jednoznačným spojujícím prvkem. Tento jasný jednotící prvek dává pod jednu střechu celou rodinu rozmanitých programů od filmových, dokumentárních, hudebních, sportovních, módních až po erotické. Zároveň se změnou loga došlo ke změně celkového grafického vyznění všech programů z rodiny FilmBox,” přiblížil mediální zástupce provozovatele Marek Němec.
K TÉMATU: Filmbox Arthouse už vysílá, zatím bez lokalizace a pouze na internetu

Nové podoby log filmových kanálů FilmBox
Novou grafiku provází slogan “Sjednocení pestrosti”. Redesign je výsledkem několikaměsíční analýzy programového portfolia, která probíhala pod vedením vnitřního oddělení marketingu společnosti SPI International. „Našim cílem bylo, aby grafika všech programů působila jednotně i přes jejich programovou pestrost. Nová loga jsou proto vázána jednotným písmem a charakteristickým grafickým prvkem. Specifičnost jednotlivých tematických programů je zdůrazněna použitím barvy. Celá grafika byla zároveň navržena s důrazem na dynamiku rozvoje celé společnosti,” uvedl ředitel brandu FilmBox a nových medií Berk Uziyel.