Vlákno názorů k článku Flyer.cz: podivný přístup k zákazníkovi od Ptc - Mel jsem velke problemy s Active 24 a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 1. 2007 20:18

    Ptc (neregistrovaný)
    Mel jsem velke problemy s Active 24 a neustale jsem telefonoval a mailoval a dostavalo se mi akorat slibu a reseni nikde... Vsichni jsou stejna pakaz...
  • 31. 1. 2007 1:00

    Jirka (neregistrovaný)
    Ano, mam stejne zkusenosti i s Active24 (== Flyer.cz (temer)) - presne jak je napsano v uvodu tohoto clanku. Nechal jsem se zlakat atraktivni nabidkou Active24 - ze zacatku vse fungovalo atd. atd. ... po mesici, dvou, prestal chodit web, pouze maily. Support byl poskytovan pouze na foru pristupnem platicim zakaznikum (response time: pod 24 hodin a vic nesli).
    Tak jsem ku*va napsal mail ze o co jde a jako odpoved se mi dostalo, ze jsem prekrocil limit: 2GB za tyden a ze at zaplatim nebo naschle !!! !!! !!! To jsem mel na webu pouze par (asi 10 HTML stranek) plus par obrazku plus par archivu (celkem < 20-30 MB) Tak jsem se na ne vys*al, nezaplatil a odesel do pr*ele. Vsechny tyto radoby-rychlokvasky-hostnigy jsou stejna chamrať. Omlouvam se hruba slova, ale kdyz si na to jeste ted vzpomenu, tak me to maximalne vytoci <:-)
  • 31. 1. 2007 12:08

    stoural (neregistrovaný)
    Active24.cz, resp. byvaly GLOBE, neni zadny "radoby-rychlokvasky-hostnig"
  • 20. 9. 2009 21:20

    Martin (neregistrovaný)
    BOHUŽEL MUSÍM KONSTATOVAT, ŽE SLUŽBY ACTIVE 24 SE V ROCE 2009 ZNAČNĚ ZHORŠILY
    AUTORIZOVANÉ POŽADAVKY MI NEJSOU SCHOPNI VYŘÍDIT ANI DO 48 HODIN A KDYŽ ZAVOLÁM NA JEICH HOT-LINE, NIKDO TO 10 MINUT NEBERE A AUTOMAT FURT VYKLÁDÁ JAK SE VYŘIZUJÍ POŽADAVKY PŘED VÁMI..
    KDYŽ JSEM SE V PÁTEK DOVOLAL, DOMLUVIT SE NA ČEMKOLI BYL PROBLÉM, BABA ANI NEVĚDĚLA O CO JDE A MLELA FURT SVOJE A NAKONEC ŽE JSEM AGRESIVNÍ (KDY BY NEBYL PO 5-TI MINUTÁCH VYSVĚTLOVÁNÍ OBYČEJNÉHO PROBLÉMU DNS ZÁZNAMU BABĚ CO NEUMÍ ANI HODINY)
    FAKTA: V PÁTEK VYPRŠELA DOMÉNA (UPOMÍNKY ŠLY NĚKAM DO KOŠE-chápu, naše chyba)
    PO ZJIŠTĚNÍ PROBLÉMU V 16:00 HOD JSME JIM VLOŽILI PENÍZE ZA DOMÉNU NA ÚČET přímo ACTIVE 24
    V 18 HOD POSÍLÁNA ŽÁDOST O URYCHLENÍ OBNOVENÍ DOMÉNY - BEZ ODPOVĚDI
    VOLÁNO NA INFOLINKU - PANÍ ANI OBRAZ, ANI ZVUK, PŘESTO POTVRZUJE PŘIJETÍ PLATBY.
    V NEDĚLI 21:00 DOMÉNA STÁLE NEFUN KČNÍ A INFOLINKA 10 MINUT VYKLÁDÁ JAK SE OBSLUHUJÍ ZÁKAZNÍCI, KTEŘÍ SE DOVOLALI PŘED VÁMI
    veškeré autorizované požadavky které jsou již od pátku odeslány jejich vlastním systémem stále nevyřízeny - NEMYSLÍM SI, ŽE BYCH CHTĚL DÁLE TAKOVÉHO REGISTRÁTORA
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).