Vlákno názorů k článku Flyer.cz: podivný přístup k zákazníkovi od Mulder - Souhlasim, tady si nekdo plete pojem "pokladni doklad",...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 4. 2007 16:39

    Mulder (neregistrovaný)
    Souhlasim, tady si nekdo plete pojem "pokladni doklad", resp. doklad o zaplaceni a daňový doklad.
  • 3. 2. 2007 10:31

    Flirt (neregistrovaný)
    I ten nejposlednější vůl může v demokracii bučet naplno! Lupo, ty teda upadáš...
  • 2. 2. 2007 0:43

    PK (neregistrovaný)
    "při platbě jakémukoliv webhostingu elektronickou cestou (na účet) nahrazuje potvrzení o zaplacení výpis z účtu nebo samotný doklad o vložení částky v bance, tudíž při tomto způsobu platby z principu nemůže dojít k daňovému úniku" - tak to Vás chci vidět jak výpis z účtu předkládáte na finančáku místo faktur....
  • 1. 2. 2007 13:27

    Michal.Hrubý (neregistrovaný)
    Vážený pane,
    nevím, do jaké míry jste znalcem podníkání Vy, nepotřebuji o tom spekulovat a nijak Vás urážet. Článek vznikl na základě diskuze, kde jsem popsal problém s hostingem a žádal čtenáře o doporučení služeb konkurence, kde bychom mohli hostovat bez toho, aniž bychom museli řešit výše uvedené problémy. Pokud si pozorně přečtete celou diskuzi a článek zjistíte podrobnosti nejen o nekorektnosti celého jednání, ale také podivného zákulisí vč. zneužití jména firmy (v době, kdy jsem hostingové služby objednával se na webu skutečně vyskytoval odkaz na firmu W Hosting).
    Ano, přiznávám, že jsem při objednávce hostingu měl více uvažovat a za 400.- Kč ročně jsem neměl čekat zázrak, ale na webu Flyer se psalo o garanci přístupnosti, kvalitě tech. podpory a žádných dat. limitech, což zcela nekoresponovalo se skutečností.
    je to to samé, jako když narazíte na reklamu autosalonu, který bude prodávat novou Fabii v základní výbavě za 199.000.- Kč (standardní cena cca 260.000.-). Vozidlo koupíte a po cestě z Prahy do Ostravy na dálnici zůstanete 5x stát. Přijedete do salonu s reklamací, kde Vám řeknou, že jste překročil 5x rychlost 50km/hod. a vozidlo to nevydeželo. Doplaťte cenu do standardu 260.000.- a auto bude jezdit.
    My jsme koupili něco za cenu pod běžným standardem s avizovanými službami, které nabízí hostingové programy konkurence cca 2x-3x dráž s cílem ušetřit prostředky (neprovozujeme pouze 1 hosting), nazval bych to tak trochu klamavou reklamou. Kdyby na webu bylo uvedeno hosting za 340.- kč ročně bez garancí a podpory, je to o něčem jiném.
    Jinak s tím dokladem o zaplacení máte svým způsobem pravdu, ovšem před platbou nám bylo sděleno, že po zaplacení dostaneme doklad vč. razítka (tak samo při jakémkoli typu objednávky zboží či služeb přes internet).
    Jinak nevím, kde nacházíte podporu pro tvrzení, že článek vznikl na základě spekulací. Jak jsem uvedl výše, pan Hasalík se chytl tématu na základě diskuze, která byla téměř celý měsíc nejdiskutovanější na Lupě, a jsem za tuto pozornost rád.
    Žijeme ve svobodné zemi, kde má každý právo na vlastní názor a ten může říci hlasitě.
    Koneckonců najde se zde mnoho lidí, kterých se problém přímo netýká, hrají si na rozumbrady a mají nutnou potřebu ulehčit svému egu narážkami na demetery apod.
    Věřím, že celá diskuze vč. článku pana Hasalíka se nemine účinkem.

    MH.
  • 1. 2. 2007 10:57

    Judge (neregistrovaný)
    Pan Hrubý se projevil jako skutečný znalec věci (hostingu a podnikání)...na základě tvrzení tohoto člověka a řadě podivných spekulací vznikl "článek" o Flyer.cz - webhostingu co stovkám lidí poskytuje levný a dostupný hosting se spoustou zajímavých a bezplatných služeb které prostě jinde jen tak nejsou k dostání. Prostě nám zase jednou vyjel na Lupě exkluzivní článek co nás všechny velice oslovil, přinesl zaručeně pravé a ověřené informace a umožnil všem "zůčastněným" naplácat do fóra svoji "moudrost". Myslím že už dál to snad nemá celé smysl ani komentovat. Snad jen pro všechny rozumbrady typu pana Hrubého: při platbě jakémukoliv webhostingu elektronickou cestou (na účet) nahrazuje potvrzení o zaplacení výpis z účtu nebo samotný doklad o vložení částky v bance, tudíž při tomto způsobu platby z principu nemůže dojít k daňovému úniku, k tomu běžně dochází když si na ulici koupíte párek v rohlíku za tři pětky, platíte hotově a nedostanete o tom potvrzení. Pokud jde o tzv. "ušlý zisk" tak se veškeré telekomunikační a datové služby v ČR řídí příslušným zákonem který výslovně ZAKAZUJE operovat pojmem ušlý zisk a jakékoliv jeho vymáhání po poskytovatelých datových a komunikačních služeb je právně nesmyslné a nemožné.

    Čtenáře Lupy zdraví, webhostingu flyer.cz si cení a pana Hrubého do cely Deméterů zařazuje

    Soudce Judge
  • 31. 1. 2007 23:34

    anonymní
    Souhlas. Zase nekdo napsal blabol na kterym neni nic pravda - mozna je - to já nevim, ale spis mi připada, že některé webhostingy se snaží flyera potopit. Někdo si holt nemůže dovolit platít tech 600 za mesic, tak plati radsi jen 60 u flyera. Je na tom neco spatneho?
    Fakt lidi myslete
  • 31. 1. 2007 19:36

    anonymní
    Doufam ze mate prijmy alespon 10 milionu mesicne.

    Takovyhle trotly by meli vystavovat pro vystrahu ostatnim.
  • 31. 1. 2007 18:58

    Michal Hrubý (neregistrovaný)
    Přeji dobrý den,
    koukám, že se moje téma diskuze dostalo až na titulní stránku, což je jednoznačně dobře.
    Rád bych podotknul, že v současné době naše firma již bude druhý měsíc využívat hosting konkurenční společnosti s absolutní spokojeností nejen vzhledem k poměru cena/výkon, ale dostupnosti stránek a technické podpoře (s odezvou přes ICQ do 5-ti minut).
    Rád bych se ovšem ohradil k tvrzení pana Rejleka, že celý problém se mnou řešil (zřejmě k mojí spokojenosti).
    Poté, co jsem obdržel v prosinci email o údajném překročení datových kvót jsem se snažil několikrát marně kontaktovat technickou podporu Flyer.cz, ovšem bezvýsledně, a vzhledem k "výhružce", že nám bude hosting odpojen, jsem během 24 hodin zařídil přemístění celé firemní prezentace k jinému webhosterovi, jelikož jsem nechtěl riskovat možné komplikace ze strany Flyeru (neustále nedostupná doména, nefunkční email apod.).
    O omluvě, řešení problému či jakéhokoli vyjádření k reklamaci ze strany Flyeru tedy nemůže být řeč. Jediný kontakt s panem Rejlekem, a to přes email, jsem měl, když jsem objednával hostingový program a byla nám doporučena proforma faktury.
    Do dnešního dne nám také nebyl zaslán doklad o zaplacení....!!!! Pane Rejleku, pokud tento příspěvek čtete, prosím Vás o sjednání nápravy (pokud se Vám tedy nevyplácí spíše daňový únik ve výši cca 400.- Kč).
    Pevně také budu doufat, že smažete naše stránky ze svých referencí, jelikož u Vás již nehostujeme a věřím, že nejlepší reference od nás jste se mohl dočkat v podobě tohoto článku...
    Smyslem založení diskuze na téma Flyer nebylo získat zpět "investované" finanční prostředky, ale poukázat na vysoce nekorektní jednání a zabránit dalším zájemcům o hosting v případných problémech, se kterými jsme se museli potýkat také my...
    Poznámka na závěr a osobní vzkaz pro pana Rejleka: Příjmy z naší webové prezebntace činí 70-80% příjmu naší firmy, říká Vám něco pojem ušlý zisk...?

    Všechny čtenáře Lupy zdraví

    Michal Hrubý
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).