Přesně. Pokaždé, když vidím že agentura vzdala boj s piráty (není to jenom na Lupě), tak si říkám, co je to za blbost.
Pokud by se to mělo nějak prezentovat, tak naopak vyhlásila boj pirátům. Našli nový způsob jak vydělat i na obrázcích, které by jim jinak už nic nevydělaly.
Jobs taky postavil iTunes Store na tom, že dá online hudbu levně v době, kdy každý kopíroval, stahoval a pálil "ostosedm"... A evidentně na tom zrovna moc neprodělal :-)
Takže boj proti pirátům znamená držet se dále (příp. efektivněji) v byznysu? Já nevim, podle mne pirát nemá primární zájem, aby ta domnělá protistrana zkrachovala. Naopak - čím déle bude, tím více obrázků. Přinejhorším je k věci indiferentní (protože když ne tady, tak vedle obrázky budou).
Takže pokud by se to mělo nějak prezentovat, tak bych spíš řekl že "se agentura naučila žít s piráty". A ani to není jisté, protože o úspěchu jejich nového modelu ještě nic nevíme a můžeme jen spekulovat. Ovšem vzhledem k tomu, že zrovna tahle agentura je tu už bezmála 20 let, tak pravděpodobně i s pirátama se jí nevede špatně. Takže asi nejsprávnější prezentace by byla "agentura se snaží pokrýt přehlížené obchodní příležitosti novým obchodním modelem".