Zajímavý rozhovor. Jen na tu ochranu zákazníka mám zrovna u těch Číňanů (v mém případě např. Aliexpres) jiný názor. Pokud byl nějaký problém např. s kvalitou zboží/poškozením při přepravě/nedoručením, stačilo napsat (případně i zdokumentovat) a během pár hodin byly peníze na účtě zpět (hlavně abych dal 5* :-)). Takže z pohledu zákazníka není problém. Zatímco u nás reklamace a sáhodlouhé dokazování nad zjevně oprávněnou reklamací končící leckdy zamítnutím (vy nosíte zimní kozačky venku v zimě? :-)). Následuje posudek a další zbytečné handrkování. Přitom u toho Číňana si kupuji spíše levnější věci, řekněme do 1000 Kč. Koupil by si u něj někdo mobil za 10 nebo 20 tisíc? :-) U našich obchodů pak kupuji vše ostatní, takže pokud něco drahého opravdu nefunguje, tak to prostě musí být v rámci reklamace řádně prošetřeno a vyřešeno.
Uplne stejne ja objednaval komponenty na dron, meli dorazit za mesic. A stacil jeden mail že jsem zboži neobržel okamžitě poslali prioritně celou objednavku znova ta dorazila za 14 dni a tyden po ni i ta puvodni.... kdyz jsem prodejci psal ze mu to poslu zpet nabidli jestli si to nechci nechat s 50% slevou no tak jsem to se ziskem prodal....(objednavka za cca 35k)