Vlákno názorů k článku František Mikoška (HP TRONIC): Nechceme zákazníkům posílat jen krabice, proto má Datart tolik kamenných poboček od Alfik_1 - jo, to se mi stalo taky. Mobil, byl...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 10. 2024 7:25

    Alfik_1

    jo, to se mi stalo taky. Mobil, byl kolem 13 a chvíli jsem ho sledoval a vylezl na 17. To asi před měsícem. Nyní mám v košíku jiný, tam nejde uplatnit sleva kterou inzerují neb prý mám ty nej VIP ceny. Tak jsem si to hodil do košíku jako nepřihlášený a úspora 800. Mám ho tam asi tři dny, dnes aktualizuji a cena o cca 300 vyšší v obou košících.

  • 7. 10. 2024 10:06

    xls

    Ta jejich "datová analytika" v praxi. Když nakupujete na eshopu "z ulice", tak vám to nabídne jednu cenu; když se přihlásíte k VIP účtu, tak jinou - a světe div se, někdy i vyšší! Asi si mě vyhodnotili jako dobrou ovci k oškubání.

    Čerstvá zkušenost s kávovarem. Líbil se mi, cena dobrá, tak jsem za 14,5k hodil do košíku, ale napsalo to, že to bude dostupné za 2 týdny. Když jsem se na situaci podíval po týdnu, tak už k dispozici byl, ale cena se aktualizovala na 20k. Fakt super, no nekup to!

    Teď jsem si všiml, že pán má zemědělku, tedy asi specialista, jak vorat se zákazníky.

    7. 10. 2024, 10:08 editováno autorem komentáře

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).