Největší problém s panem Berdárem je, že buď je zcela neinformován, nebo zcela bezostyšně lže, jak se ukázalo v rozhovorech, kde byl tázán na věci, kterén je možné si ověřit.
Proto i v tomto rozhovoru nemusí být téměř nic pravda. Může. Ale je to problém věrohodnosti.
Ber-dar není problém, on je pouze produkt. Zvláště v nově zamýšleném "Ministerstvu Telecomu, vnitra a informatiky", později vtipně přejmenovaném na "Tele Ministerstvo Komu".
Budeme mit jako prvni ministerstvo, patrici jedne firme, jiste podle toho bude vypadat i CTU a regulace. Alternativni operatori s poukazem na situaci v USA zaniknou, protoze tam prece smeruje zdravy vyvoj.
No, konec pesimizmu, davam jim jeste max. 3 mesice. A nyni otazka: Kam pak pujdete pracovat pane Berdar? Kdo Vas asi tak zamestna?
To už je asi čtvrtý podobný text za uplynulý týden. Že by najatá PR agentura začala pracovat na vylepšení "obrazu" Českého telecomu a jeho šéfa v médiích?
Re: Snažím se být zaměstnancům blíž
Nesouvisí tahle snaha nějak s (v diskusích) prezentovaným vykopáváním zavřených / zamčených dveří kanceláří svých podřízených?
;o)
A v mladé frontě byl snad v pondělí velký článek o tom, jak je při cestování výhodná karta X - opět zcela tendenční PR článek Českého Telecomu, ovšem jako takový neoznačený. Nevím, jestli to dělají redaktoři z hlouposti a jsou rádi, že za ně někdo ten článek napíše, nebo jsou nějak "zainteresováni".
Haha, v tom byla právě ta záludnost toho PR článku :-)
Když budu srovnávat, jestli je do Ostravy levnější letadlo nebo vlak, tak mi taky vyjde vlak levnější - a nemusí to být nejlepší volba.
V čem je tedy ten vtip?
Například v tom, že pokud dopředu nevím, kolik budu volat, tak se může karta X pěkně prodražit - koupím ji za 500 Kč, a nakonec budu muset volat jen 5 minut => minuta mě stála 100 Kč. Po 12 měsících zbývající kredit propadne.
Nebo v tom, že obdobných, i mnohem výhodnějších volacích karet existuje mnoho, ale článek se zmiňuje jen o té od Českého Telecomu. Často lze volat i za méně než 1,- Kč/min po celé Evropě. Karta X do zahraničí stojí 9,60 Kč/min, ze zahraničí 8,40 Kč/min.
Nakonec stejně bývá nejlevnější klasický telefonát, samozřejmě ne z mobilu v roamingu, a už vůbec ne na něj. Klasický telefonát z ČR, třeba s Tele 2, když už je podle ČTc tak nevýhodné, stojí do většiny zemí 3,89 Kč/min. S kartou X je hovor většinou za 8,40 Kč/min. Výhodné, což? :-)
(ostatně i s ČTc je volání do sousedních zemí za 4,20 - 4,50 Kč, tedy za polovinu).
To jsou ty věci, které by měl každý, kdo chce ušetřit za telefonování, vědět.
Když si kupuješ kilo chleba, taky nevíš jestli ho sníš celý, nebo zda ho půlku zplesnivělého vyhodíš. Takže stejně jako si nelze koupit kousek chleba nebo hlt mléka, nelze si koupit ani kousek X karty.
ČSSD, US-DEU a ČTc jsou subjekty, které jsou a budou nenáviděny českým občanem a nepomůžou jim žádné Agendy 12 ani jiné PR agentury. Za socialismu KSČ ovládala všechno a převrat stejně proběhl. Je otázkou času, kdy dojde i na ně. Jakože už to pomalu začíná (viz eurovolby). Velké obavy, že by si PR články našly milovníky rozhodně nemá smysl mít. Je více než jasné, že Berdár ani ČTc není a nebude milován, protože to je nemožné už od podstaty, příčina je snad už metafyzická. Takže jediná kritika má být směřována na ta hloupá média, která takové plky publikují.