Nemyslim, ze vyhledavani je nejvetsi prednosti Gmailu - minimalne to neumi hledat pouze casti slov - pouze cela slova.
Gmail nema javascriptovou podporu, ale vyuziva javascriptu - tim padem je brutalne rychly i na pomale datove lince.
Label bych spis prelozil jako znacku - i kdyz pohled pro IT clovek spise nastini o co se jedna (view z databazoveho sveta :) ).
Uplne prenastaveni odesilatele by bylo sebevrazdou Gmailu - kazdy email by nekomunikoval dal svoji znacku (emailovou adresu). I kdyz v outlooku musi clovek dost hledat, nez se dostane k emailove adrese :)
Adwords do mailu se zatim nevkladaji, ale muze to byt pouze z duvodu:
- uzivatele nemaji dostatecnou zasobu emailu
- neni dostatecne mnozstvi ceskych adwords
- Gmail neni jeste v ostrem provozu
Co se tyka mazani zprav, tak se domnivam, ze to byla jen nedostatecne komunikovana vec a spekulace. Nemoznost mazani zprav by vedla k naplneni schranky po urcitem casovem useku a potom by uzivatel mohl svoji schranku pouze zahodit.
Co se tyka mazani zprav, tak se obavam, ze se mylite. Veta "1000 megabytes of free storage so you'll never need to delete another message." mi prijde docela jasna -- proste "1000 MB ought to be enough for everybody." :-)
Věta "1000 megabytes of free storage so you'll never need to delete another message." mi přijde taky docela jasná. "1000 mega volného místa, takže nebudete nikdy potřebovat mazat ostatní zprávy."
Což neříká nic o tom, zda to je možné či není.
Ještě v době, kdy tohle bylo na Gmailu psáno, tak jsem měl tu možnost jej používat a mazat šlo.
Pokud je v GMailu koš prázdný, je v něm hláška:
"No conversations in the trash. Who needs to delete when you have 1000 MB of storage?!"
Cokoli do koše pošlete, bude po 30ti dnech smazáno. Můžete to ale provést i dříve.
Na počátku tedy byl nešťastný reklamní slogan.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).