Ano, to je rozumný postup, jak zacházet s pravdivostí tvrzení, která nikoho nezajímají (jinak by protinázor existoval). Je to ekvivalentní tomu, že dnes Google na prvním místě na dotaz "prevence zlomených drápků u hraboše polního" uvede jakoukoliv stránku, která se k tomuto tématu vyjádří (a Google se o ní dozví), bez ohledu na její kvalitu (ať už to znamená cokoliv).
Další strategie SEO, která by vznikla by bylo přepravdování, obdoba link farem, zmnožené publikování jedné kýžené pravdy (názoru) korespondující s obsahem daného webu. Pravdu by totiž určoval poměr četností názoru a jeho negace. Negativní SEO by pak bylo publikování opačných názorů.
pravda je to, co se nejčastěji opakuje. Hezké tržní a dynamické pojetí pravdy, které zachytí vývoj názorů. Problémem jsou ale inovace, takto optimalizované hledání by vedlo ke zhloupnutí populace a konzervování dosavadních pravd, proto by mohlo být velmi nebezpečné. Proto je třeba zavést další pravidlo, pravdivé je i unikátní a zároveň bez existence významně četného opačného názoru. SEO by pak mohlo podpořit kreativitu lidstva, protože by vedlo na vytváření unikátních názorů, jejichž vytvoření by bylo levné a zajišťovalo by dobré umístění při vyhledávání. Nemohly by to být nesmysly, protože při publikování opačného názoru jinde, by stránka byla penalizovaná. Svět je dokonalý. Co svět, trh je dokonalý :-)