>> od té doby co tiscali zavedlo jako první český adsense
to moc nechapu. Tiscali pouziva sluzbu Google AdSense anebo ma vlastni? Pokud pouziva Googlovou, pak jako referer by byl asi Google. Jinak to asi nebude AdSense, ale neco jineho, ne?
No uz se tesim az bude i klasicky adsense v cestine, nejen ten vyhledavaci. A co se tyce toho divu, podle mne by to slo tezko, pac adsense asi bere data z klasickeho googlu, takze preindexovat nemaly kus webu jeste jednou kvuli adsense .... asi se do toho googlu nechce
pro zajímavost, od té doby co tiscali zavedlo jako první český adsense (afaik právě nabídka tiscali přesvědčila google na ČJ), tak se na stránkách kde jsem zařizoval adwords stalo tiscali nevětším referrerem, předběhlo Seznam i Google. I to je myslím slušná "nepeněžní" odměna pro inzerenta a ve finále samozřejmě peněžní. Navíc může přesvědčit majitele stránek, aby u inzerenta utratili peníze za jinou reklamu (tak jak to hodlá udělat majitel těch mých jedněch stránek).
Je ale blbé, že v adwords se nedají zjišťovat detaily k adsense reklamě, je to vše pod jedním polem. Chtělo by to seznam serverů (aspoň největších), kde se to za dané období objevilo, optimálně i nějak zvýrazněná klíčová slova, která se chytla.
Další problém adsense, ale možná jen tiscali, že se analyzuje celý obsah. Chtělo by to, aby inzerent mohl udat třeba ID divu, který jediný bude pro adsense analyzován. Takhle většina reklam na tiscali je o připojení, webhostingu atd. i když jsou to články o něčem jiném, prostě většina obsahu html stránky nesouvisí s obsahem článku, podle kterého by měla být přidávána reklama.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).