Aby bylo možné srovnat AdFox a AdWords/AdSense, musel by buď Google nabízet AdSense pro český obsah, nebo AdFox oddělenou reklamu ve vyhledávání. Dokud tomu tak není, jedná se o dva hodně odlišné a tudíž nesrovnatelné produkty.
Čeští inzerenti mohou v rámci systému Google AdWords inzerovat ve všech jazykových mutacích vyhledavače Google a ve všech jeho partnerských vyhledavačích (u nás např. Tiscali.cz a Seznam.cz - hledání ve světě; v zahraničí např. AOL, Ask.com a stovky dalších). Dále mohou inzerovat v obsahové síti AdSense, která je sice celosvětová, lze do ní zdávat i inzeráty v češtině, ty se však zatím nemohou zobrazovat u česky psaného obsahu.
AdFox naproti tomu zobrazuje raklamu ve vyhledávání Centra a na česky psaných obsahových webech. Na obsahových webech se tedy s Google AdWords nepřekrývá (AdFox je jen u česky psaného obsahu, AdWords naopak u česky psaného obsahu být nemohou) a s AdWords se proto teoreticky kryje jen ve vyhledávání. Tam by to byla ovšem poněkud nefér soutěž, protože podíl Centra na českém vyhledávání je zhruba čtvrtinový oproti Googlu.
Případné pokusy o porovnání těchto dvou systémů by navíc komplikoval fakt, že zatímco v AdWords Googlu jde na vyhledávání a obsah cílit nezávisle a/nebo za různé ceny, v AdFoxu se inzeráty vždy zobrazují jak ve vyhledávání, tak u obsahu, aniž by to inzerent mohl ovlivnit. To je v praxi pro inzerenty dost vážná, často dokonce nepřekonatelná bariéra.