Je docela zajímavé, že Google poslední dobou už mluví jen o využití G+ ve firmách, protože je mu jasné, že u normálních uživatelů nemá šanci Facebook porazit. Tak se snaží dostat alespoň někam, kde má Facebook ještě slabiny. Kdyžtak něco málo je o tom třeba tady - http://www.ictmanazer.cz/2011/11/google-plus-prida-funkce-pro-spolupraci-ve-firmach/
vy jste ale píp píp, své stránky na Facebooku mají všichni mobilní operátoři a téměř všechny nadnárodní společnosti (viz http://www.wired.com/epicenter/2009/11/big-companies-dominate-facebook-says-study/), opravdu chcete srovnávat Disney nebo CNN s firmou o jednom člověku (+ účty dělá manželka) která je typickým představitelem firmy s e.mailem na Seznamu?
sociální síť <> seznamka (je to jen jeden z jejího možného použití)
navíc většina lidí tráví na FB možná více času než na "normálním" internetu, to se můžete ptát "má mít firma webové stránky?"