vy jste ale píp píp, své stránky na Facebooku mají všichni mobilní operátoři a téměř všechny nadnárodní společnosti (viz http://www.wired.com/epicenter/2009/11/big-companies-dominate-facebook-says-study/), opravdu chcete srovnávat Disney nebo CNN s firmou o jednom člověku (+ účty dělá manželka) která je typickým představitelem firmy s e.mailem na Seznamu?
sociální síť <> seznamka (je to jen jeden z jejího možného použití)
navíc většina lidí tráví na FB možná více času než na "normálním" internetu, to se můžete ptát "má mít firma webové stránky?"
Je docela zajímavé, že Google poslední dobou už mluví jen o využití G+ ve firmách, protože je mu jasné, že u normálních uživatelů nemá šanci Facebook porazit. Tak se snaží dostat alespoň někam, kde má Facebook ještě slabiny. Kdyžtak něco málo je o tom třeba tady - http://www.ictmanazer.cz/2011/11/google-plus-prida-funkce-pro-spolupraci-ve-firmach/