Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Google už není ten Google, co býval od ten, co zaspal dobu - Mimochodem - taková perlička se šetřením pod německým...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 7. 2008 3:08

    ten, co zaspal dobu (neregistrovaný)
    Mimochodem - taková perlička se šetřením pod německým majitelem. Naše firma potřebovala další obchoďáky na prodej produktů. Bohužel nemohli být přijati, protože na ně nebylo v tabulkách místo. Absolutně neslyšeli na argument, že obchoďák je člověk, který přinese další peníze a bude placen provizí. Prostě na něj není určen žádný výdaj, takže nemůže být přijat. Ať se ostatní víc snažej.
  • 10. 7. 2008 10:05

    anonymní
    S německým odběratelem mám ty samé zkušenosti. Potřebují nový počítač, ale v kolonce "hardware" na něj nemají ani korunu, zato v kolonce "školení" je ještě asi sto tisíc, které se určitě nevyčerpají. Koupit počítač a fakturovat "školení" nejde, protože počítač musí zaevidovat jako majetek do nějakých tabulek a nesedělo by to.
    Výsledek je ten, že počítač se nekoupí a čeká se na další rok, až bude v kolonce "hardware" nějaký peníz a sto tisíc na školení "propadne" a odevzdá se německému vlastníkovi.
  • 9. 7. 2008 12:15

    anonymní
    Zažil jsem několik US firem a stejnou chybu už nemíním opakovat.Nejde mi o létající pečené holuby přímo do papuly,stačí slušný plat za dobře odvedenou práci.

    Ale náhled na svět,trh,pojetí marketingu,rozhodování v důležitých věcech atp.,to je jedním slovem katastrofa.Spousta českých firem prosperovala,dokud je nekoupili američani.Ti to pak spolehlivě do 5 let odrovnali.

    Jejich filtr nastavený na Money,Money,Sell a Keep smiling už dokáže v EU zabrat jen na totální trotly.Všem už to je k smíchu a už se taky ukazuje,že to nikam nevede.
  • 10. 7. 2008 3:04

    ten, co zaspal dobu (neregistrovaný)
    Můžu vám říct, že američané jsou ještě jako majitelé fakt zlatí proti tomu, co dokáže udělat majitel německý či španělský a vše dovede k dokonalosti francouz...

    Když předložíte amaeričanům slušný byznys plán (a odprezentujete s pěknými obrázky a minimem textu), tak je velká šance, že do toho půjdou.

    Přesvědčit němce o rozvoji je nadlidský úkol. Ti chtějí jen šetřit, fúzovat, konsolidovat... Hlavně se nepouštět do žádného nového projektu - jedině koupit něco rozjetého (a pak tomu ořezat náklady). Španělé jsou zase neuvěřitelní bordeláři, rozhodování je pomalé, každá drobnost se táhne týdny.

    A žabožrouti? Darmo mluvit... Od němců převzali tabulky a vyžadují je na každou kravinu, ale pak zjistíte, že je nikdo nečte, z celé tabulky se vyhodnocuje jeden nepodstatný údaj. Navíc nedrží sliby a jejich povýšenost je příšerná...

    Zažil jsem všechny čtyři a pokud bych si měl vybrat, tak jdu radši do americké firmy a nasadím univerzální úsměv číslo 42. Naštěstí si dělám v klidu sám na sebe a s velkými firmami pracuji jen externě. Sice nemám zářné vyhlídky postupu ve firemní hierarchii, ale s tím už se nějak smířím. ;)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).