teď k tomu poslali zákazníkům vysvětlující mail. kde navíc lžou když tvrdí, že problémy vznikly před 15 minutama, tady to je
------------------ ----------------------------- --------------------
Vážený zákazníku,
dovolujeme si Vám oznámit, že došlo k výpadku služby GP Webpay.
V tuto chvíli bude docházet k zamítání plateb v internetových obchodech přímo napojených na Global Payments Europe.
Číslo incidentu: I-1301596
Začátek výpadku (CET): 28.11.2013 16:50:37
Příčina problému: GPE
S pozdravem
Network Operations Center
Global Payments Europe, s.r.o.
phone: +420 267 197 404
email: noc@gpe.cz
V Olšinách 80/626
100 00 Praha 10
www.globalpaymentsinc.com
dali vědět druhý den, až na dotazy novinářů, že mají problém. promiňte, ale já si seriózní komunikaci představuju jinak. jako zákazník tohle nechápu (dva dny mi na různých eshopech selhávají platby kartou, protože většina kde jsem byl bohužel používá gpe). a budu muset zjistit, jestli mi ty neúspěšné navíc stejně nestrhli z účtu.
jsem tím rozhořčen i jako provozovatel eshopu - kdoví jak dlouho jejich chybou přicházíme o zákazníky/peníze a poskytovatel se o tomhle obrovském průseru ani neobtěžoval dát vědět - ten strohý robotem sestavený mail mluví o výpadku (tedy zamlžuje skutečnou velikost problému) a věřte že v něm nenajdete v nic co by se podobalo slovu "omluva"