Vlákno názorů k článku Heureka vyhlásila ShopRoku. Letos zvítězila Alza od dotaz - Jakým druhem online reklamy jste zvládli ty srovnavace...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 10. 2014 13:37

    JKL (neregistrovaný)

    Řekl jsem si, že když jedna z nejvýdělečnějších firem na světě a jejich eshop store.apple.com nemá potřebu být na Heuréce, zrovna tak největší eshop na světě, Amazon, tak to nemám potřebu ani já.

    Srovnávače jsou dobré leda k tomu, že z majitelů eshopů dělají v podstatě jen blbé zaměstnance na švarcsystém, kteří jsou mizerně placení, mají obrovské povinnosti a žádná práva - hlavně, aby platili.

    Navíc sama Heuréka už začala prodávat zboží přímo a KONKUROVAT tak majitelům eshopů.

    Opravdu nevidím důvod proč tam být.

    Ano, je snadné se zaregistrovat do srovnávače a integrovat ho do eshopu. Na druhou stranu z dlouhodobého hlediska je nejlepší dělat si vlastní marketing a na srovnávače kašlat.

    Já jsem svůj eshop úplně odstranil ze všech srovnávačů a vydělávám nyní lépe, ušetřím peníze a nemusím řešit žádné spory...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).