Kdo si letos brousí zuby na přední příčky v anketě Křišťálová Lupa 2017? Vyhraje Rohlik.cz, Honest Guide či Kazmova One man show Cenu popularity? Obhájí DVTV prvenství v kategorii Zpravodajství z loňského roku, nebo na zpravodajský trůn usedne tentokrát někdo jiný? Dojde ke zvratu v kategorii Internetové obchodování? Vystřídá Heureku po třech letech Zoot, Alza, nebo třeba Slevomat? Uspěje v kategorii One (wo)man show Mladýpodnikatel.cz, blog Asijatka.cz, youtuber Kovy nebo Twitter Filipa Horkého?
To vše můžete ještě do čtvrtka 2. listopadu ovlivnit svým hlasem. Stačí vyplnit online formulář na webu www.kristalova-lupa.cz a hlasovat.
Do finálního hlasování se dostalo 65 projektů a služeb v šesti kategoriích. O konečném pořadí často rozhodují desítky hlasů, a proto i váš hlas je důležitý.
O pořadí v dalších osmi kategoriích rozhoduje odborná porota.
Jak vše dopadne, se dozvíme 30. listopadu, kdy proběhne slavnostní vyhlášení ankety v Divadle Archa.
Další podrobnosti o anketě Křišťálová Lupa 2017 – Cena českého Internetu najdete na www.kristalova-lupa.cz.
Anketu Křišťálová Lupa 2017 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Hlavním partnerem ankety je společnost T-Mobile. Dalšími partnery akce jsou Active24, Chivas Regal a PayU. Partnerem kategorie je Raiffeisen BANK. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Produktovým partnerem je Schweppes. Mediálními partnery jsou Aktuálně.cz, Deník.cz, E15.cz, Euro.cz, Heureka.cz, Hypermedia.cz, Info.cz, Novinky.cz, Seznam.cz a Tiscali Media.