No, snad to myslite ironicky!
Je smutne, ze lide slysi vetsinou pouze na "akce", "sleva", "zdarma" atd. misto aby ocenili kvalitni zbozi za normalni ceny...
Ale co, staci produkt uvest o 10% drazsi nez cenu, kterou obchodnik chce, preskrtnout ji a zacit vyvolavat: "10% slevaaaa, ted nebo nikdy"...
A spotrebitele se jen pohrnou...
No, pry je kazdy sveho stesti strujcem ;-)
Viz http://www.google.com/trends?q=slevomat a http://trends.google.com/websites?q=slevomat.cz
Logické. Třeba já jsem to párkrát využit, jednou nebyl spokojen a nakonec mě vyloženě napálili - provozovatel slevy udělal kampaň a pak zavřel krám. Slevový server se k vrácení peněz taky neodhodlal.
Takže konec a na slevách už mě nikdo neuvidí. Zničili jste si to odvětví sami.