Pokud se septandy tyce, nesouhlasim (pokud si oba dva predstavujeme pod septandou totez). Predpokladam vsak, ze pro sve tvrzeni mate uplne stejne argumenty, jako ja, to jest zadne :-) Zustaneme asi u toho, ze se neshodneme ...
A pokud se tyce "ceny za navstevnika", myslim, ze celou dobu hovorim o cene za "objednavku" ... Navstevnici sice muzou byt fajn, ale krome webu, ktere zivi "reklama" jsou navstevnici pouze pritezi ...
Podotykam, ze pod pojmem "reklama" myslim jak weby, ktere prodavaji reklamni prouzky (lupa.cz, seznam.cz), tak weby, jejichz cilem je pouze informovat - (pepsi.cz) :-)
A pokud se tyce lepsiho pomeru cena/vykon, zkuste "septandu" ...
Výrobce bižuitérie i hoteliér si samozřejmě v prvé řadě musí udělat web optimalizovaný pro vyhledavače (=Google), neboť je to řádově levnější způsob získávání návštěvníků než cokoli jiného. Kdo by udělal cokoli jiného, byl by blázen, nebo tomu vůbec nerozumí. Žádný obchod s deštěm v tom není.
jste nesmyslne webostredny. Uspesnost stranek vyrobce bizuterie nebo hotelu neni v tom, kolik lidi mu NAVSTIVI stranky, ale v tom, KOLIK objednavek pres ten web prijde. To je myslim primarni chyba Vasich uvah ...
To je velmi zajimavy objev...
(Pro cestinu to ale jeste neumi.)
A mimochodem, to automaticke doplnovani diakritiky neni na ceskych vyhledavacich proto, aby vas to rozcilovalo, ale aby to pomohlo uzivatelum, kteri diakritiku nepouzivaji, nalezt dokumenty psane s diakritikou - a naopak.
(Na Jyxo to jde nove vypnout/zapnout.)
Ale vycházíte z předpokladu, že SEO a vyhledavač jsou v nějakém rozporu.
Já si (a to z pohledu vyhledavače) naopak myslím, že dobré SEO vyhledavačům pomáhá. Tedy systém spěje k dynamické rovnováze, která se časem zlepšuje (z pohledu uživatelů).
Jen je tu problém, že Google má dominantní postavení, a tak když přijde vyhledavač s lepším algoritmem, tak bude muset bojovat s tím, že web jako celek je teď přeoptimalizován pro Google.
Co je SEO konzultant nevim, ale ja bych si zadneho nekoupil.
Maly vyrobce bizuterie si ma udelat takovy web, ktery mu umozni prodavat bizuterii, majitel hotelu si ma udelat takovy web, aby mu umoznil prodat ubytovaci kapacitu.
Vse ostatni je obchod s destem ...
Tak nevim, volba webmastera i webhostingove spolecnosti JE NA ZAKAZNIKOVI. Pokud si vybere spatne dodavatele, je ON PRIMO VINEN a musi nest dusledky.
Zijeme v kapitalismu a kazdy je odpovedny za sve chovani.