Vlákno názorů k článku HyperInzerce krade inzeráty od Ivan - Další z mnoha http://www.pcforum.cz/viewtopic.php?f=38&t=2899

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 1. 2010 11:48

    anonymní
    Pan Beneš je podvodník,lhář a primitivní podnikatel.
    Hyperinzerce.cz padá na hubu, je to ubohá cenzurovaná inzerce a měli by se o tom dovědět jejich sponzoři jak to teď vedou a zneužívají.Dělají se důležitý, ale jdou ke dnu a já jim rád pomůžu....nazdar Váš donedávna spokojený inzerent. S tou censurou a schvalováním jste to pojebali pane Beneš..
  • 30. 11. 2009 15:08

    Martin Vyleťal
    Pane Beneši,
    pokud si dobře vzpomínám tak jsme se telefonicky domluvili, že Vám buď zašlu článek před jeho zveřejněním nebo Vám dám vědět až bude článek venku. Zaslání článku nebylo bohužel možné z časových důvodů. Nicméně možnost vyjádřit jste dostal už v telefonickém rozhovoru a to jste odmítl s tím, že si počkáte na článek a teprve na základě jeho obsahu zvážíte, zdali se k tomu budete vůbec vyjadřovat. Teprve po 12 dnech od zveřejnění článku dáte reakci do diskuse. S redakcí od chvíle našeho první a zároveň posledního telefonického rozhovoru nekomunikujete osobně vůbec.
  • 23. 11. 2009 10:00

    Radim Smička (neregistrovaný)
    K tomu mohu jen dodat, že už mě ani nepřekvapuje kam až pan Beneš klesl. Čekal jsem, že se omluví, smaže ukradené inzeráty a bude přestírat, že to udělal externí zaměstnanec ... .

    Viz má předchozí vyjádření:

    Těch prokazatelných (s ořezanými obrázky) je na Hyperinzerci přes 100 000. Nepočítám ty bez obrázků, u kterých to lze z logu dokázat, ale nejde to na první pohled vidět. Navíc byly ukradeny během pár dnů (min 100000 za týden). Nepočítám inzeráty než jsme to zjistili. Takže ne pár desítek, ale pár stovek tisíc.

    Mimochodem, jak by se tam ty inzeráty dostaly, když Hyperinzerce má povinný email - všechny stažené inzeráty jsou bez emailu, který nezobrazujeme (musí se použít kontaktní formulář.).

    Vágní informace to nejsou, nebojte se. Veškeré důkazy mám uloženy a vypáleny na DVD, včetně spousty logů, obrázků, vyjádření spousty osob co mohou krádež dokázat ... . Více méně bych řekl, že dokumentaci mám skvělou. Takže být Vámi o vágních důkazech bych radši mlčel.
  • 21. 11. 2009 8:02

    Marty McFly
    Silně pochybuji, že by provozovatel Bazos.cz měl zapotřebí špinit firmu HyperMedia, takže mi z toho vychází, že HyperInzerce.cz se v konkurenčním boji opravdu nezachovala férově. Ať už to pravda je či není, NIKDY nikdo z Vaší firmy tu krádež inzerátů nepřizná! Ponechme tedy na laskavém čtenáři, ať si udělá obrázek sám z dostupných faktů.

    Pokud byste snad měl dojem, že se jedná čistě o pomluvu a kalkul, proč provozovatele Bazos.cz nezažalujete? .... že by se tu někdo bál důkazního materiálu?
  • 18. 11. 2009 12:40

    Petr Beneš (neregistrovaný)
    Dobrý den,

    v prvé řadě bych rád uvedl, že to, co uvádí článek, je lež. Hyperinzerce inzeráty nekrade, vkládají je sem uživatelé - zdarma a donedávna zcela bez kontroly. Nových inzerátů jsou denně tisíce. Díky tomu je samozřejmě velmi snadné vložit sem obrázky s vodoznaky jiných portálů nebo s nápisem "tento inzerát pochází z portálu XXX", aniž by to někdo po delší dobu zaznamenal. Snadné podávání inzerátu je bohužel i důvodem snadné napadnutelnosti přidávacího formuláře. Díky tomu, že se nám začaly hromadit spamy a pokusy o útok ze strany konkurenčních webů, začali jsme postupně od konce září zavádět větší kontroly, hromadné promazávání apod. Po těchto zkušenostech kontroly ještě zpřísníme.

    Další nepravdivá informace se týká oné návštěvy slovenského telekomunikačního úřadu kolegou Šmidákem. Kdyby si autor článku jako profesionální novinář ověřil fakta přímo na dotyčném úřadě v Bratislavě, tak by zjistil, že pan Šmidák zde byl ze zcela jiných důvodů, než je v článku uvedeno, a to sice kvůli newsletterům, které byly nakonec shledány jako naprosto bezproblémové a v souladu se zákony SR.

    Jsme velice zklamáni postupem serveru Lupa.cz a příliš nerozumíme tomu, jak si jinak seriózní médium mohlo dovolit zveřejnit článek s takovýmto titulkem na základě takto vágních informací. To, co bylo uvedeno za důkazy je až směšné a velmi snadno padělatelné. Kdokoliv si může přidat desítky inzerátů s obrázkem a jakýmkoliv nápisem + je velmi snadné zjistit IP adresu provozovatele. Je to úmyslné poškozování našeho dobrého jména.

    To je ale jen jedna stránka věci. Před napsáním článku mi volal pan Vyleťal s tím, že chce psát o kopírování inzerátů a že pan Smička nás z toho obviňuje. Na to jsem mu samozřejmě odpověděl, že je to nesmysl a že se spíše my potýkáme se spamem v inzerci a nějakých pár inzerátů s nějakým logem apod. neřešíme nebo je naši admini podle svých časových možností opravují. Dohodli jsme se, že před zveřejněním článku se mi ozve a dá mi možnost se přímo do něj vyjádřit. To se však nikdy nestalo a článek vyšel v té podobě, jakou vidíte. Toto jednání považuji za krajně neseriózní a neprofesionální, obzvlášť když článek vyznívá ze strany novináře takto jednostranně.

    Původně jsme se k tomuto článku nechtěli vůbec vyjadřovat, protože jsme se domnívali, že by to spíše pomohlo zadavateli. Na prosby a rady přátel a zaměstnanců jsme se ale nakonec rozhodli pro výše uvedenou stručnou reakci. Níže také reaguji na některé Vaše diskusní příspěvky:

    1)

    Z technického hlediska není možné, aby někdo z našich marketingových nebo obchodních poradců kontaktoval jednu firmu 3x během jednoho týdne! Tato situace může může nastat jen ve výjimečné situaci a to za předpokladu, že má klient 3x různá IČ. Naši lidé jsou profesionálně vyškoleni a vždy našim klientům poskytují maximální servis. O tom také svědčí desetistíce zaregistrovaných společností a tisíce aktivních a spokojených zákazníků.

    2)

    Opět další lež, která padala v diskusi je kopírování z realitního serveru na HyperReality.cz. Na serveru HyperReality jsou veškeré služby placené a inzerují tam z 90% realitní kanceláře. Přepokládám, že to byl výstřel zoufalství od nějakého jiného realitního serveru, který jsme v návštěvnosti a počtu nemovitostí předběhli. Chápeme, že mnoha lidem se to nelíbí.

    3)

    Také tu zazněla nespokojenost „nějakého“ klienta, který se bohužel nepodepsal a opět netuším zda se nejedná o další pomluvu. Pokud je to seriozní odpověď od klienta, tak Vám velmi rád vyhovím a předám Váš kontakt jednomu z našich manažerů, který s Vámi analyzují neúspěšnost kampaně.
    4)

    Další komentář byl:, že někdo z našich lidí nezasílal statistiky. Pevně stojím za našimi lidmi a věřím, že toto je u nás zcela automatické. Samozřejmě tím, že nás je mi přes 60 lidí, tak může nastat individuální pochybení jedince. Pokud mi samozřejmě přepošlete email (benes@hypermedia.cz ), kde jste žádal o statistiky a nebylo Vám vyhověno což si velmi rychle ověřím, tak budou následovat postihy a náprava.

    K vulgárním či jinak urážlivým příspěvkům se vyjadřovat nebudeme. Děkujeme za pochopení.

    Petr Beneš
    Výkonný ředitel, HyperMedia, a.s.
    www.hypermedia.cz
    www.hyperinzerce.cz
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).