Připadá mi to smysluplnější a lepší, než investice do VRT. Podívejte se, co udělalo v Brně s veškerou dopravou momentální počasí! U hyperloopu něco takového nehrozí. Další výhodou je nulová interakce s okolím; na koleje, nebo silnici skočí sebevrah a je vymalováno, na přejezdu uvízne nákladní auto a doprava stojí. U hyperloopu něco takového nehrozí. Kapsle bude v potrubí levitovat, takže nulové opotřebení, čili nepatrná potřeba údržby. Mnohem nižší náklady na energii; pohyb ve vakuu znamená nulový aerodynamický odpor a pohon lineárními motory umožňuje obejít se bez trakčních motorů ve vozidle a tím i přívodu energie pro pohyb, vnitřní spotřebu, (klimatizace, osvětlení), zajistí baterie, trvale dobíjená indukcí z poháněcích elektromagnetů, uložených vně potrubí. A vzhledem k době přepravy i mnohem menší náklady na kulturu cestování.