Ono cokoli vyřídit s větší firmou, je problém.
Měl jsem tu čest jednou na UPC zákaznickou linku volat. Naštěstí UPC nemám a nikdy jsme neměl, a po zkušenosti s UPC zákaznickou linkou se jim hodlám vyhýbat jako čert kříži.
Jen perličku: Firma INFOS, s. r. o., v Prostějově, internetový provider, funguje tak zázračně, že tam vyřídíte, jen když dokonale znáte strukturu zaměstnanců.
Když jsem před léty od INFOSu odcházel, a chtěl zaplatit posledních dlužných 50 Kč, tak účetní je ode mě prostě nepřevzala, protože nepřevzala. Jednoduše mi řekla, že nepřevezme. Následně mi přišla výhrůžka na nedoplacených 50 Kč. Moje odpověď byla velmi šťavnatá.
Teď tam mám známou, a už je opět problém. Opět s účtováním.
Já bych nesoudil, ony ty české firmy se k zákazníkům chovají jako k hnoji, a kolikrát neumožňují, nebo ztěžují co to dá i splnění základních povinností.