naklady na vlastni pripojeni k Internetu oproti vybudovani infrastruktury budou marginalni - rad promile v rocnich nakladech.
Takze podle Vas by se melo utratit spousta penez za to, ze se v "Intranetu" vytvori kopie Altavisty, Google, globalni skupiny newsu, webovych diskusnich skupin a dalsich sluzeb, kdyz se to da pouzivat lokalne? HUH :-) nebo spis :-(
Jenze jednou z hlavnich podminek orientace na webu je umnet pouzivat ruzne vyhledavaci sluzby.
A ty se dle maho nazoru simulujou docela spatne. Hlavne by to znamenalo dalsi stroj, nechat vyvynout neaky (otazka jak dobry) simulatory, ty nainstalovat, nakonfigurovat a pak spravovat. Dle meho nazoru je levnejsi proste skolu pripojit.
A vubec nejlepe se studenti s Interneem nuci, kdyz s nim budou samostatne pracovat. a nejlepe, kdyz budou hledat info o to, co je bavi. A to uz tezko dokazete nasimulovat.
BTW:
Uznavam ze spousta z nich stravi spoustu casu na chatu, ale alespon se nauci psat na klavesnici a s tim pocitacem se szijou... pak se ho tolik neboji a nemaji pred nim zbytecny respek.
CHÁPU, že je potřeba, aby se děti vzdělávaly v oblasti informatiky. Její součástí je i schopnost orientace na internetu.
NECHÁPU proč musí být hned všechny školy připojeny on-line k internetu.
Podle mne by STAČIL intranet, na kterém by se mohly děti učit od základů orientace v tomto prostředí až po vytváření internetových stránek v závislosti na úrovní žáků a cílů vyuky.
Zřejmě by to vyžadovalo i hlubší znalosti u vyučujících, ale to asi není na škodu :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).