Ukládání formulářových polí je sice jedna z věcí, které si zásadně vypínám (v jakémkoli prohlížeči), takže to nemohu zodpovědně porovnat, ale Mozilla si umí pamatovat i jiné položky formulářů než jen jména a hesla. Jsou tam dvě samostatné položky: forms a passwords.
Nevím, možná se to chová pod Windows trochu jinak, ale pod Linuxem není nejmenší problém pustit si víc nezávislých instancí Mozilly (jen je potřeba pro každou použít jiný profil). Jenom jsem nenašel žádný rozumný důvod, proč to dělat.
Proxy nepoužívám, ale přesně k tomuto účelu slouží profily. Udělejte si dva profily, jeden pro proxy, druhý pro přímé připojení.
Ale vazneji - dokonale pouceny uzivatel je nedosazitelna meta - stejne jako dokonale pouceny spravce a vubec jako jakykoliv dokonale nechybujici clovek. Jenze, ono to ma takovou pomerne prijemnou charakteristiku - za zacatku i pomerne mala uroven pouceni prinasi ohromne vysledky. Teprve pri snaze dosahnout "dokonaleho pouceni" zacne namaha na to vynalozena rust nade vsechny meze, zatimco smizeni rizika uz je spise male.
Jo - a moje osobni zkusenost je opacna. Ve firme, kde jsem pracoval, jsme se - vice mene - dohodli na prioritach. Z toho vysla pozdejsi dohoda o pravidlech (s temi pak byli seznameni vsichni zamestnanci). A pak uz jsem jen u jednoho zamestnance potreti v kratke dobe konstatoval poruseni pravidel. Podotykam, ze ja jsem prilis mekky, abych navrhnul rozvazani pracovniho pomeru. Ale nez jsem se rozhoupal, udelalo to vedeni samo a na nic se me neptali. A dalo to vsem ostatnim nalezite vedet. Jen to samo o sobe pomerne vyrazne zvysilo "poucenost" uzivatelu - alespon podle praktickych vysledku soude ...
Pokud mam ten zebricek napsat v kratkosti -
Vite co? Vase uvazovani, to je asi neco jako pstros, co strci hlavu do pisku a mysli si, ze je ohromne v bezpeci. Ale dal nehodlam polemizovat, protoze vidim, ze debata s vami je opet jako vzdy naprosto zbytecna. Bezte si saskovat zase chvili jinam. Do vaseho prichodu se tady debatovalo celkem rozumne. :-(
A také se u open source nestává to, co je u velkých softwarových firem celkem běžné: že je musí reporter několik měsíců přesvědčovat, že ta chyba je skutečná a že si ji nevymyslel, a když to konečně vzdá a pošle upozornění do Bugtraqu, "neexistující" chyba je najednou bleskurychle opravena.
No vidite, a tohle, co podle vaseho nazoru nedela nikdo, delaji dnes a denne tisice lidi po celem svete. Neni nad zasveceny postreh. :P Jen tak mimochodem, zkuste si nechat od nekoho treba za penize nechat opravit nejakou nezalatanou chybu v IE a dejte vedet, jak jste uspel. Closed source je totiz ohromne vyhodny. :-)