Tak jsem jim psal přes ten idiotský kontaktní formulář (nevím, proč se s nimi nedá komunikovat normálně mailem), že chci snížit tarif z UPC Easy na UPC Starter, že je to i kvůli tomu jejich zdražení - a že díky tomu, že jde o změnu podmínek z jejich strany tak doufám, že žádného idiota nenapadne účtovat mi nějaký poplatek za přechod na nižší službu (který mi sám o sobě přijde nemravný).
Jak když ten můj mail ani nikdo pořádně nečetl, přišla mi odpověď, že požadavek berou na vědomí, služba bude snížena, ale až někdy od března a že pak také mi bude zpětně naúčtován poplatek 350 Kč za snížení služby. Přijde někomu tohle jejich chování jako "slušné"? Mně tedy ne...
Také sem chtěl přejít na nižší tarif a podle zkušeností je tento poplatek (vždy jen z vyššího na nižší u většiny společností). Jedinou možností snad je nechat internet zrušit a pak si nechat aktivovat ten nižší ;) (Ovšem zřejmě budete pár dní bez internetu)
O zrušení už jsem taky přemýšlel... Dokonce jsem se zkoušel ptát, jestli by to nešlo udělat tak, že bych šel na nižší tarif a k tomu si vzal upload booster - ve výsledku by ze mně měli měsíčně ještě o pár korun víc. Bez úspěchu. Poplatek za přechod na nižší tarif bych musel prý zaplatit tak jako tak. Mě takovýhle poplatek přijde prostě amorální. Když nic jiného, měli alespoň umožnit přechod bez poplatku nějakou dobu po tom zdražení (měnili tím přeci podmínky). Asi jim to fakt chce vyhrožovat úplným zrušením, aby se s člověkem vůbec začali bavit...
V mailu od UPC je uvedeno, že můžu odstoupit od smlouvy bez jakýchkoli sankcí. To je samozřejmé. Nevíte ale někdo, jestli půjde přejít na nižší tarif bez poplatku?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).