Jojo, vím o co jde, psal jsem jim do redakce a odpověděli, že se jim to taky nelíbí, ale inzerent to chce. Jojo, holt časopisy a noviny jsou komerce jako každá jiná a "zákazníky" časopisů nejsou jen čtenáři, ale taky inzerenti. Teď už jde jenom o to, kdo přinese víc peněz.
Jinak já v kanclu vezmu vždycky takové to "rtěnkové" lepidlo a rázem mám pevnou obálku :)
A co je na tom nejhorší - čím lepší bude nějaký časopis v daném oboru (lepší = prodávanější a čtenější), tím víc do něj budou inzerenti chtít dát své reklamy. Ještě že časopis smí mít maximálně půlku reklamy.
Ať kopíruje internet klasiku nebo naopak, výsledek je (alespoň u mně) tentýž - znechucení. Samozřejmě, že média jsou reklamou živena, ale oázkou je, jestli se to zadavatelům vyplatí. U internetu a v tv si aspoň zapamatuju (podprahově) logo. U novin a toho, co mám ve schránce je toho daleko méně - vyhazuji bez prohlížení (už jsem s tím vyhodil i složenky..).
Nejhorší je, že se nemůžu bránit - do časopisů a novin mi to vecpou, schránku plní bez ohledu na odmítavé nálepky, web je toho plný..
Někdy je to až nesmyslné - u nejmenovaného počítačového čtrnáctideníku je titulka ve větším formátu, je přeložena a tváří se jako běžná A4. V tom přeložení je reklama, kterou jednak hned nevidím (tak zvědavý nejsem), takže se míjí účinkem, druhak se to blbě čte, protože to přeložení klouže. Výsledkem je, že to pokaždé přilepím a přemýšlím o zrušení odběru.
Myslím, že reklama tímto způsobem přestává fungovat a bude hledat (hledá) jiné cesty.
I když - ten článek byl asi trochu o něčem jiném.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).