Jo ale to jsi měl ještě všechny články přečíst a zjistit v kterých je skrytá reklama. Pokud článek není označen jako reklama, pak to ještě neznamená, že v něm není reklama. Specielně o takových časopisů, jako je instinkt. O hodnotě článků ani nemluvě, většinou neříkají nic nového a vše je psáno tzv. populárně. To znamená, že je to nafouknuto podobně jako články v blesku jen proto, aby to za každou cenu zaujalo.
Všechno je to brak a reklamy, raději čtu knihy.
Ve škole (www.fmk.utb.cz) jsme před pár dny dělali malý průzkum tištěnými médii.
Já jsem zpracovával jedno číslo časopisu Instinkt (listopad 2004). Společenské časopisy vycházeli všechny podobně, tedy poměr reklamy a obsahu.
Instinkt
Počet stran:
-celkem 76 stran
-redakčních 64 stran
-inzertních 12 celostránkových reklam a 12 menších reklam
Členění redakčních stran:
-Zpravodajství žádné stránky
-Publicistika 42 stran a z toho na 6 stranách reklama
-Servis 1 strana a na ní 1 strana reklamy
-Zábava 17 stran a z toho na 4 stranách reklama
-Self Promo (redakční strany, obsah, obálka) 4 strany a na 1 straně vlastní reklama (soutěž)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).