Vlákno názorů k článku Internetová reklama je mrtvá, ať žije internetová reklama od Jerry III - Dekuji MK, sam bych to lip nezvlad :)...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 4. 2001 7:56

    Jerry III (neregistrovaný)
    Dekuji MK, sam bych to lip nezvlad :) nevim kde pan Zajicek chodi na rozumy, jen dva nejvetsi DSL provideri maji asi dva a pul milionu zakazniku (zhruba 1% populace). Tedy neporovnatelne vic nez kdokoli jiny na svete (nejvetsi DSL provider je Korejsky telecom s neco kolem jeden a pul milionu zakazniky pokud se dobre pamatuju, ti dva amercti ISP sou v tesnym zavesu).

    A samozrejme reklama DSL nevymyslela, ale reklama presvedcila bezne uzivatele (tedy ti kteri sou radi ze dokazou pouzivat aspon zakladni funkce M$ Windows) ze by taky mohli chtit rychle pripojeni (ktere temer nikdo doma nepotrebuje) a diky tomu mohlo dojit k masovemu nasazovani DSL (a cable modemu) a ke snizeni cen. A masovym mam na mysli treba to, ze tady v Los Angeles je DSL dostupny vsude (s vyjimkou kopcu na kraji mesta). A to i presto ze je to relativni telekomunikacni monopol na draty, stejne jako kdekoli v evrope.
  • 13. 4. 2001 14:16

    MK (neregistrovaný)
    Dobry den,
    jak jste prisel na to, ze se v USA DSL velmi nedari?

    Viz. napriklad clanek, ktery se problemu castecne dotyka: http://www.isp-planet.com/research/2001/2001_market_survey.html ...

  • 13. 4. 2001 5:10

    Ladislav Zajicek (neregistrovaný)
    Reklama vynalezla a zavedla DSL? Zazracna zeme (asi USA, ze?). BTW - prave DSL se v USA velmi nedari (nezapomnela si reklama doma pajecku?:)

    A rozhodne ekonomika zeme kde ziju neni ve srackach jako ekonomika CR, diky tomu, ze lidi chapou ze ucelem firem je generovat zisk a ze reklama tomu pomaha.

    Tak on je to cechacek - emigrant. Tak to jsme doma. Nevim, jak se mohlo stat, ze v Cesku nikdo nevi, ze firmy maji generovat zisk a reklamnit. Nemel by jim to nekdo rict?:) Ale nejen tady. Von to zrejme nevi vubec nikdo z asi peti miliard lidi, co se zabyvaj buhvicum, misto aby generovali a inzerovali. Saaafris...co ted s tim?:)

  • 13. 4. 2001 4:52

    Ladislav Zajicek (neregistrovaný)
    Pane Zajicek. Jste cim dal tim vic, cim dal tim vice lidem naprosto xmichu.

    Myslite, ze ja se neumim smat:?)

  • 12. 4. 2001 11:13

    Yaroukh (neregistrovaný)
    Pane Zajicek. Jste cim dal tim vic, cim dal tim vice lidem naprosto xmichu.
  • 11. 4. 2001 21:18

    Jerry III (neregistrovaný)
    :))) Tak to ja nevim, reklama mi vubec nevadi, diky ni mam spoustu veci co typickej cechacek nema (treba pripojeni pres DSL bez omezeni casu a prenesenych dat za stabilni mesicni pausal kterej vydelam za hodinu prace). A rozhodne ekonomika zeme kde ziju neni ve srackach jako ekonomika CR, diky tomu, ze lidi chapou ze ucelem firem je generovat zisk a ze reklama tomu pomaha. A nikdo se nezabejva takovejma picovinama jako v cechach (s vyjimkou lidi co sou placeny to delat) protoze vsichni pracujou na tom, co umej a nesnazej se presvedcit svet ze vedej vsechno.
  • 11. 4. 2001 0:57

    Jerry III (neregistrovaný)
    A jezdis na koni a svitis loucema, ze. Zachod a sprchu taky nepouzivas, protoze to si jen nekdo vymyslel jako pokrok a vpodstate nam to nuti. Nejlepsi by asi bylo zastavit veskerej vyvoj a existovat jen s tim co mame tedka. Zadny novy vyrobky, zadny reklamy (protoze vsichni by vsechny vyrobky znali), zadny novinky. Jinak nebyt konzumu a reklamy tak dostupnost internetu v podobe v jaky je dneska vubec neni (i kdyz vlada USA na tom ma taky podil).
  • 11. 4. 2001 0:12

    Jan Hlaváček (neregistrovaný)
    I obal je součástí marketingového mixu. Mám na mysli např. uvádění resp. neuvádění místa výroby na obalu potravin.
    I PR je součástí marketingového mixu. Mám na mysli např. rozšiřování informací o "zdravém" způsobu života, vegetariánství, ekologickém zemědělství, výrobcích "racionální" výživy.
    Tím neříkám, který model nákupního chování je lepší a který horší. Měřítkem úspěšnosti marketingu je výhradně spotřebitel a jeho peněženka.
  • 10. 4. 2001 23:45

    Ladislav Zajicek (neregistrovaný)
    A co nakupjete vy? Klidně se vsadím, že taky nakupujete věci z reklamy. (To nemá být, vzhledem k obsahu citované části, žádná urážka, já je taky nakupuji - ne schválně)Ten "idiot" si to totiž při nakupování vůbec neuvědomuje...

    Chachacha:) Už jsem o tom někde psal. Pro reklamu, kterou vůbec kde někde uvidím, jsem si vypracoval podmíněný reflex. Třeba když kupuju jogurt, tak ten, který tancuje v TV nebo kde, zásadně nekoupím. Běžné, resp. základní potraviny mj. vybírám i podle místa jejich výroby (pokud je uvedeno). Co pochází ze vzdálenějších míst, to nekoupím. Maso nejím, u něj žádný problém. Atd. atp. Konzum mě vůbec nebere. Rádio mám přes 20 let staré, poněkud se rozpadající, ale hraje - to je všechno, co od něj očekávám. Dělám na PC 486/66 (vyměňuju jen odešlé díly). Atd. atp. Ne všichni musejí nutně fungovat podle panujících, resp. vnucovaných představ. Možná vás udiví, že takových není až tak málo, i když hodně rozhodně ne.

  • 10. 4. 2001 19:38

    Pavel Kacíř (neregistrovaný)
    "Kdyby u clanku o procesoru XY byla neblikajici, neflashova (staci textova) upoutavka na konkretni reseni se zajimavym souhrnem, pravdepodobne bych neodolal."

    Jistě že byste neodolal, kdybyste si ovšem té upoutávky všimnul:-)
    "Suma sumarum - reklamni agentury a manazeri korporaci pristupuji k lidem jako k idiotum, protoze jim to v TV a jinde vychazi. Ten jejich vysneny konzumni idiot s mozkem vymletym reklamou ale na Inetu nezabira. Jenze co s idiotem, aby zabral, kdyz je idiot? Na to vyrobci idiotu holt meli myslet predem:)"

    A co nakupjete vy? Klidně se vsadím, že taky nakupujete věci z reklamy. (To nemá být, vzhledem k obsahu citované části, žádná urážka, já je taky nakupuji - ne schválně)Ten "idiot" si to totiž při nakupování vůbec neuvědomuje...
  • 10. 4. 2001 13:57

    Ladislav Zajicek (neregistrovaný)
    Pro mne nejlepsi vlezla reklama na Inetu je vypnuta reklama. V TV taky. Pokud ji mam pustenou vedle pocitace, staci, kdyz jen zaslechnu zvuk reklamy a uz se chapu prepinace kanalu. Vlezlou reklamu bolsevismu jsem taky nezral. Oboji na mne pusobi stejne. To se netyka jen reklamy ve vyhrazenem reklamnim case, ale i poradu, ktere slouzi reklame, resp. klaneni se nejakym vyrobcum, producentum atp. Arogance moci zustava stejna.

    Jedina "reklama", ktera ma pro mne smysl, jsou kontextove odkazy k tomu, po cem patram, o cem se snazim neco dozvedet, pochopit to atp. Kdyz budu mit potrebu nastudovat problematiku damskych vlozek, najdu si ji sam a budou mne zajimat detaily (osobni pruzkum mezi damami bych nevylucoval:) To se tyka cehokoli. Aneb - kdyz jsem v situaci, kdy nějakou konkretni informaci potrebuju, najdu si obsaznejsi prehledy vseho druhu a zvolim sam, co a proc.

    Reklama je zalozena na vyvolani psychozy. Cim davovejsi, tim lepe. "Pani Brownova, vase dceruska jeste nema tu (odpornou) Barbie? Ze se nestydite!" Dceruska pani Brownove na ni jeci: "Ja chci Barbie! Ja chci Barbie!" Brrrrrr... A vyrobce Barbie si blazene vycpava kapsy miliardami a zaplavuje svet reklamou. Takovy prinos pro lidstvo si velkou odmenu zaslouzi, ze?

    Prevazujici dil reklamy je pro oblble mozky znebozenych konzumentu, predevsim zenskeho rodu (vysledky studii to potvrzuji). Naplni jejich zivota se stava "go shopping", vic uz se do ni nevejde. Neni potreba. A byla-li kdy, je vcas umlcena.

    To nelze zamenovat s nabidkou informaci o novinkach, ktere jsou stredem (predevsim tvurciho) zajmu lidi ruznych aktivit a profesi. Tim "tvurcim" muze byt i mysleni (to ma do reklamy vstup zcela zakazany). Problemem reklamniho trhu na Inetu je, ze tohle nedokaze pochopit. To je duvod, pro ktery reklama na Inetu jde do haje dokonce i pres velky podil surfujicich evershopping dummies. Coz je jen dobre (i pro budouci mikroplatby:)

    Kdyby u clanku o procesoru XY byla neblikajici, neflashova (staci textova) upoutavka na konkretni reseni se zajimavym souhrnem, pravdepodobne bych neodolal. Stejne tak u popisu vyzkumu nejake nemoci bych zrejme kliknul na info o klinickych zkouskach pred zahajenim vyroby sera. Ale priplacnutou reklamu o vyhodach pojisteni u firmy Father & Son ignoruju (ona se mi stejne neobjevi:)

    Suma sumarum - reklamni agentury a manazeri korporaci pristupuji k lidem jako k idiotum, protoze jim to v TV a jinde vychazi. Ten jejich vysneny konzumni idiot s mozkem vymletym reklamou ale na Inetu nezabira. Jenze co s idiotem, aby zabral, kdyz je idiot? Na to vyrobci idiotu holt meli myslet predem:)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).