Pokud poptávající reklamu na netu chce investovat nízkou částku (pod 10.000 Kč) je pro něj výhodnější investovat peníze do optimalizace svých stránek pro vyhledávače a linkbuilding. PPC kampaně při takovéto částce jsou dočasné a mají omezený časový horinzont než dojdou peníze, oproti tomu seo a linkbuilding mají časově delší horizont a pro poptávajícího to znamená, že cílovou skupinu zákazníků může ovlivnovat po delší časové období.
Rozpočet pod 10.000,- Kč ti většinou na nějaké kvalitnější SEO nebude stačit. Samozřejmě záleží na velikosti webu a pokud ti to nebude dělat nějaký student. Ale obecně 10.000,- Kč nestačí ani na analýzu, ze které se při implementaci SEO později vychází.
Pokud mi 10 k Kč v PPC přivede zákazníky a ti udělají "akci" - nakoupí, mám další peníze jak na PPC, které zase přivede zákazníky i na SEO - které není na delší období, pokud se tomu nevěnujete průběžně, konkurence nespí a předhání vás, asi tak:-)