Vlákno názorů k článku Írán je dalším pokusem o znásilnění Internetu od Oslík - Situaci v Íránu jsem začal detailně sledovat už...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 6. 2009 14:20

    Oslík (neregistrovaný)
    Situaci v Íránu jsem začal detailně sledovat už před volbami.

    Dodnes jsem ani jednou nepodíval na CNN v TV a jen asi 5x přes web - v prvních třech případech jsem tam našel nic extra informace. Lepší info mělo BBC, Guardian, samozřejmě RFE/RL... skoro každý.

    Teprve posledních pár dní CNN začíná zlepšovat, a snad už její coverage patří mezi nejlepší, alespoň pokud jde o rozsah a přehlednost. Ještě ani teď nicméně nemá excelentní komentáře.

    Nene, toho není story "CNN rulez again," kdepak. Toto je story "Bye, CNN, bye!"
  • 23. 6. 2009 14:46

    Oslík (neregistrovaný)
    Trochu jiný názor ve Wall Street Journalu:

    Obama: Iran 'Wants to Open Up'
    CBS response: Huh? Did someone say something?

    http://online.wsj.com/article/SB124568712609137571.html

    Na CBS dělali v pátek rozhovor s Obamou a odvysílali ho natolik seškrtaný, že jeho slova převrátili úplně naruby.

    Obamu ovšem v CBS milují, stejně jako ve všech US médiích s částečnou výjimkou FoxNews, v sobotu na CBS vysílali třeba tohle:

    He reports that "Obama had vanilla frozen custard in a cup with hot fudge and toasted almonds." He reports that "Sasha had a Brownie sundae: vanilla frozen yogurt, hot fudge, cherry, sprinkles and whipped cream (which she asked Dad to scrape off)." He reports that "Malia had vanilla frozen custart in a waffle cone." And, "You're gonna laff: Obama & the girls actually bought Frozen Puppy pops for Bo: flavors: pumpkin, peanut butter and yogurt…"

    Ať žije mediální profesionalita!

    Pak je tam o tom, že kdykoliv na CNN, FoxNews apod. vysílali z Íránu, tak bylo vidět, že mají na noteboocích otevřený Twitter a Facebook...

    Faktem je, že právě v případě Íránu profesionálové za amatéry klopýtají. Ano, většina lidí se ještě o událostech dozvídá z televize, menší část z papírových novin. Se zpožděním a spíše méně kvalitně.

    Írán určitě není case study o efektivitě a profesionalitě klasického zpravodajství, sorry.
  • 23. 6. 2009 14:50

    Oslík (neregistrovaný)
    Ale jinak dobrý článek!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).