Zdravim... dam jen radu... musite byt lepsi "manager/obchodnik" nez jste nyni... je to docela casta chyba IT kdy si muzete predstavit tluste obroucky bryli a slovnik kteremu "obycejny" clovek nerozumi... Pokud nejste jen nejaky servisak ale pracujete na vyssi pozici tak hold musite trosku zapracovat na komunikaci... za posledni 4 roky se mi nestalo, ze by managment schvalil jine reseni nez mnou navrhovane nebo mnou odsouhlasene, ale je to dano predevsim tim ze jim to vysvetlim polopate a pak jsou i oni zasveceni do problemu, citi ve me duveru (vzdyt ten clovek mi vysvetlil proc je to dobre!) a jsou ochotni jednat...
Nebo si myslite ze nekdo kdo ridi spolecnost potrebuje od jednoho ze svych oddeleni slyset DELATE TO BLBE! HW FIREWALL NEMA SMYSL MY POTREBUJEME FIREWALL NA PROXku...
Ruku na srdce kdo to ma poslouchat... :) Musite se naucit trosku komunikovat/manipulovat s lidma a to vcetne tech kteri nejsou z vaseho oboru...