Při náznacích chvály v diskusi na eBanku mohu pouze říci, že my u eBanky účty rušíme a nemohu ji nikomu doporučit ani ve firemní ani v soukromé a už vůbec ne v neziskové sféře. Ať si má internetové bankovnictví jaké chce, to samo o sobě nestačí a nedělá solidní banku bankou a není základem přístupu ke klientovi, za to celková politika banky ano. Odcházíme už jenom pro kvalitu jejich služeb, chování a jednání jejich zaměstnanců, rozhodovací mechanismy, jejich přístup ke klientům, jejich přístup k reklamačnímu řízení atd. atd. Pohár trpělivosti aspoň u nás po několika letech přetekl, pan Kellner si již na nás vydělal dost a protože podobné přístupy jsme dosud nikde jinde nezažily a nic se nelepší, ba naopak, a opakují se, tak i za cenu všeho toho papírování ohledně změny některých účtů, přesměrovávání, inkasa atd. jdeme pryč.
PS: Dnes jsem byl v jiné bance zařizovat drobnost a nedalo se to srovnat, v tom přístupu, kdy na Vás jen nehledí, jak Vás co nejvíce oškubat a nepřipouštět žádnou diskusi, nešlo jen o to, že nám nabídly kávu, ale o to že bylo cítit zájem vyřešit vše korektně a k obojaké spokojenosti atd. eBanka mi v leččems začíná připomínat Union banku těsně než zkrachovala a při reklamě "nemusím" , "nemusím" se už jen směju.
Velmi emotivni. Mohl byste byt konkretnejsi? Nebo se rozhodujete o bance podle jednoho kafe? Ted asi budete tezko posuzovat vasi novou banku na zaklade dlouhodobych zkusenosti, ale poteste nas alespon s tim o cem je clanek, tedy jak uzasne chrani vase penize ta nova banka...
Souhlasim s vami ze eBanka je opravu hodne draha. Ale ma rozhodne co nabidnout a prijde mi ze za moje penize dostavam kvalitni protihodnotu.
jiste emoce nejsou dobra vec pri sdelovani sveho pohledu ale ten je vzdy subjektivni..
ale nicmene vim, o cem mluvite, pamatuji na Expandia Banku a s tou nynejsi eBanka zase az tak moc spolecneho nema.. Pamatuji si jak jsem po nejake dobe v zahranici zasel dat svych par desitek tisic euro a byl hned svedkem posmivani se klientovi a servani jineho..
ale i kdyz jsem se pokousel utect, zatim jsem nenasel banku, ktera by byla o tolik lepsi aby to vyvazilo snadnost ovladani uctu..
No, ja s Expandii skoncil driv nez jsem zacal. V jejich pocatcich me pracovnice na prepazce odmitla zalozit novy ucet, na ktery jsem chtel okamzite v hotovosti slozit 100000Kc. Ze pry na zakladani noveho uctu musim byt objednan a to ja nejsem. A na muj nevericny pohled mi jeste tvrdila, ze tak to chodi v kazde bance. Tak jsem ji pri jejim presvedceni nechal, presel ulici a behem par minut zalozil ucet v KB. Bez objednani. Uz nikdy jsem pak Expandii nevyzkousel ani nikomu nedoporucil. Zabezpeceni je samozrejme dulezita vec. Ale, nakonec, neni to to jedine, co vas na bance obvykle zajima ...
Podobne jsem to resil i ja, prisel jsem rano do ebanky vedle tesca, a panacek, ktery nemel co na praci a cucel do stropu me objednal tusim na odpoledne. Schuzka se vsak nekonala, protoze ja do banky preci nemusim, nemusim. (2x)
mě tohle docela naštvalo, když mi ukradli mobil a chtěl jsem poslat znovu aktivační SMS na stejné číslo jako už ji jednou poslali.
Ale podle nich jsem kvůli tomu musel přijít osobně na pobočku se dvěma průkazy totožnosti.
Tak jsem zavolal na jejich 800 linku a chtěl se objednat. Ale všude prý měli až do odpoledne plno.
Tak jsem se vypravil do nejbližší pobočky (Václavské náměstí), asertivně překonal odmítnutí, že nejsem objednán, a byl parkticky ihned obsloužen.
Ovšem ten přístup ke klientům mě tak štval, že jsem s nimi pak už brzy skončil, jak s firemním, tak se soukromým účtem. A i to zrušení účtu jsem zvládnul bez objednání.
U některých příspěvků by stálo za to vidět ip adresy. Čtu, čtu, a pořád nevidím, čím konkrétně pisateli ublížili. Skoro to budí dojem, že někde v PR oddělení byli přehnaně pilní.
Podle příspěvku asi pisateli nenabídli kafe, nebo se na něj nějaká holka málo usmála nebo měla malý výstřih nebo co.
Především do eBanky mě nic nenutí chodit jak je rok dlouhý, což považuju za výhodu.
Poplatky jsou drahé, ale při slevách za obrat na útu to není oproti konkurenci až takový rozdíl. Internetové služby jsou pořád míli před konkurencí.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).