Není?!? No, tak to buď rád, že tam vůbec někdo natáhl dráty, protože jste zřejmě ekonomicky nezajímavá lokalita (všimni si, že nepíšu "díra").
Každá služba na komerčním základě musí být především zajímavá pro poskytovatele. Finančně zajímavá. to jest, že z ní má vejvar. Fufníky. Love.
Komunisticky (socialisticky, komunismus jsem nezažil) by to vypadalo tak, že by vše bylo za hubičku, ale tak málo, že bys čekal na zavedení telefonu 10 let. Nebo "dočasně", ergo jeden furt, což byla oblíbená jednotka dočasnosti. A to co bys dostal, by bylo dodo - dodělej doma.
Příklad:
Favorit byl cca za 80 000. Na pořadník se vylehávalo před Mototechnou a pásy sis musel dokoupit. A namontovat.
V kapitalismu je zákazník ten, z koho se dají vysosat peníze. Co nejvíc, s co nejmenší námahou a náklady. Když lze vysosat málo, jeho smůla.