Vlákno názorů k článku Jak funguje e-účet? od David Král - Také jsem si e-účet aktivoval. Jak to však...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 7. 2003 10:40

    David Král (neregistrovaný)
    Také jsem si e-účet aktivoval.
    Jak to však vypadá, budu si muset pamatovat, kdy si asi tak mám fakturu vyzvednout a dát ji zaplatit (neplatím totiž inkasem z účtu ani přes SIPO).
    Nikde jsem totiž nenašel, že by si šlo nastavit odesílání upozornění na nové vyučtování e-mailem.
    Stálo by to tolik peněz navíc?
  • 1. 8. 2003 9:33

    David Král (neregistrovaný)
    Potvrzeno přímo z Telecomu:
    *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
    Vážený pane,
    upozornění formou e-mailu o novém vyúčtování za telekomunikační služby v
    aplikaci e-účet v současné době zákazníkům nezasíláme. Vyúčtování za
    telekomunikační služby jsou uživatelům služby e-účet zpřístupněny nejdéle
    do 9 pracovních dnů po skončení zúčtovacího období.

    V případě dalších dotazů volejte, prosím, naši bezplatnou linku 800 138
    238.

    S pozdravem

    ČESKÝ TELECOM, a.s.
    HelpDesk pro e-účet

    Pekárková Hana
    tel.: 800 138 238
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).