Také jsem si e-účet aktivoval.
Jak to však vypadá, budu si muset pamatovat, kdy si asi tak mám fakturu vyzvednout a dát ji zaplatit (neplatím totiž inkasem z účtu ani přes SIPO).
Nikde jsem totiž nenašel, že by si šlo nastavit odesílání upozornění na nové vyučtování e-mailem.
Stálo by to tolik peněz navíc?
Potvrzeno přímo z Telecomu:
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Vážený pane,
upozornění formou e-mailu o novém vyúčtování za telekomunikační služby v
aplikaci e-účet v současné době zákazníkům nezasíláme. Vyúčtování za
telekomunikační služby jsou uživatelům služby e-účet zpřístupněny nejdéle
do 9 pracovních dnů po skončení zúčtovacího období.
V případě dalších dotazů volejte, prosím, naši bezplatnou linku 800 138
238.
S pozdravem
ČESKÝ TELECOM, a.s.
HelpDesk pro e-účet
Pekárková Hana
tel.: 800 138 238
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).