A vzhledem k tomu, ze elektronicka komunikace u nas je na urovni takove jaka je, urcite uz mate kvalifikovany certifikat, abyste prokazal zakoupeni vyrobku, zarucni list a vsechno to mohl vyresit elektronickou cestou, vidte? Nejsem pravnik, ale tak jednoduche, jak to licite, to neni, takze bud Vase interpretace pravnicke reci je mylna nebo by si na Vaseho pravnika mela posvitit Advokatni komora...
Prominte, ale domnivam se, ze vase vyjadreni je docela nepresne. V zakone zadnou podminku ohledne sortimentu nevidim...,naopak je tam naprosto jasne v paragrafu 625 psano (cituji):
Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. Podnikatel určený k opravě je povinen opravu provést ve lhůtě dohodnuté při prodeji věci mezi prodávajícím a kupujícím.
Nic vice nic mene. Je logicke, ze kupni smlouvu se kterou musi byt zbozi v souladu uzaviram s urcitym podnikatelskym subjektem a nikoli provozovnou. Takze paklize ma dotycny podnik oficialni provozovny, coz mit nemusi, nedela IMHO zakon rozdil v primerenosti sortimentu apod... Ale jinak jsme v zasade ve shode.
Kdyz to tak presne vite, dovolil bych si otazky, na nez jsem zatim nenalezl odpoved:
Dekuji za objasneni.